Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

fått mail... Min klänning är skickad......

1/6 2012
  • bridetobe2013
    Italia08 skrev 2012-02-21 12:35:39 följande:
    Vad spännande! Är du nervös? Flört

Glöm inte att lägga upp bilder sen. Det var alldeles för längesedan någon fick hem en klänning nu. Börjar bli dags för lite bildfest igen. Glad
    Kunde ta 5-10 dagar stog det... Och japp. Laddar upp kort så fort den är hemma... OM jag får på mig den så blir det på... iaf får det bli ett kort på galge men det är ju inte lika kul
    1/6 2012
  • bridetobe2013

Grattis 1700 ..... 30, det är stort!

1/6 2012
  • bridetobe2013

Men alltså. Nu finns ju den där jäkla västen på halens igen. Hoppas nu att den jag beställt ser bra ut annars blir jag galen. Känner inte att jag kan köpa den andra heller för att gardera mig, vad ska jag göra med 2 st? Skicka tillbaka kostar bara pengar....

1/6 2012
  • bridetobe2013

Beställde en väst till sonen i söndags. I går fick jag den i lådan... Från england. Snabb leverans

1/6 2012
  • bridetobe2013

1700-tal....... det gick inte att ladda upp... testar i morgon

1/6 2012
  • bridetobe2013

Men alltsååååååå.........

När jag är ledig skrivs det typ inget. Och sen far man och jobbar dygn och får läsa hur mkt som helst när man kommer hem.Om jag skriver mitt schema så kan ni ju gaffla på när jag är ledig

Daniiel: ÄLSKAR den klänningen...... Jätte snygg!

1700-tal: Du är UNDERBAR i La sposan. Om jag är hälften så snygg som dig i min klänning så kommer jag vara ÖVERLYCKLIG....

Jag älskar också volanger... På andra. Jag har nog med egna volanger så jag kan inte ha det på klänningen också...

Var en miljon (minst) saker jag skulle kommentera men glömde ju allt när man fick läsa en roman på morgonkvisten... Mkt underhållande läsning dock! Har setat här med ett fånigt flin och skrattat för mig själv

1/6 2012
  • bridetobe2013

Med tanke på mina egna volanger så skulle det bli för mkt volanger om det var på klänningen också....
    1/6 2012
  • bridetobe2013
    1700tal skrev 2012-02-24 10:39:09 följande:

Aah, nice! Var beställde du ifrån?

Och bridetobe - var beställde du ifrån?

Jag beställde från ett udda företag... www.dailymoda.com
    En kompis som gifte sig förra året köpte där och hennes klänning är underbar...... (dom beställde sammanlagt 5 klänningar. Alla var jätte bra utom 1 som blev lite fel på stl) Alla välsydda och bra... Så jag håller tummarna.. Den borde komma nästa vecka... *nerverna på utsidan*
    1/6 2012
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!