Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Där jag beställde i från så skulle dom vara lediga tom den 10 feb. Så veckan ut då. Kanske fler som har ledigt så länge
Där jag beställde i från så skulle dom vara lediga tom den 10 feb. Så veckan ut då. Kanske fler som har ledigt så länge
www.newyorkdress.com/Pretty_Maids/22344.html
Är sugen på den här till ett ev bröllop i sommar. Tror jag måste välja en annan färg dock..... Tänkte om du var sugen på en klänning till sommarfest
Förstår inte hur era nerver klarar att beställa flera klänningar. Jag har beställt 1 som dom inte ens börjat sy än (beställde för några veckor sen men visste inte om nyåret).... Dom är tillbaka på måndag. I vilket fall så håller jag på att få magsår av väntan. Börjar fundera på varför jag snålade och inte beställde från mylove. Men en kompis har beställt från dailymoda och hennes klänning blev underbar. Fast man undrar ju hur det kommer gå. Nervös som aldrig förr...(biter på naglarna)
Jag började med viktväktarna online för 5 veckor sen. Har länge tänkt köra igång men det har alltid kommit ngt annat ivägen. Även om jag gifter mig i sommar så är mitt mål att ha gått ner närmare 30 kg till nästa sommar. Tar det längre tid är det ok. kilona ska bort och det får ta den tid det tar. Målet till sommaren är så mkt jag hinner och som vill bort. Mitt mål är att ändra min livsstil och gå ner och HÅLLA vikten. Kanske vi kan peppa varandra.
Just ja. Har lyckats gå ner precis 5 kg på 5 veckor bara genom att räkna pp. (ätit hela min veckobonus varje vecka också. förövrigt soffläge) Tänkte försöka komma igång att träna nästa vecka..... 30 kg på 40 veckor låter mkt. Men det kanske går om man bara vill....... Lycka till
Om samon har svart kostym, vit skjorta och svart mönstrad väst. Kan sonen då ha svarta byxor och vit skjorta och silver färgad väst ? Eller blir det snyggare med en svart omönstrad väst till
Daniiel:
Är just det att jag tycker att den silvriga är finare. Mer "bröllop". Medans den svarta kan han ha vid andra tillfällen också. Han kommer vara 7½ när vi gifter oss. Är ganska lång. Ångrar nu i efterhand att jag inte beställde en silver till sambon också. Stog mellan svart och silver och han valde svart..... Men då går det att sonen har siver fast han är den enda som har det då? Dottern på 3½ kommer ha en klänning i ivory och svart. Jag har beställt min klänning i ivory....