• JoMu

Milanoo.com?!?!

Hallå!! Har hittat sidan milanoo.com, och har funderingar på att beställa både kostym och klänning därifrån. Men är lite rädd att de ska bli fel när man beställer från en ikke svensk sida..
    Så nu behöver jag åsikter och så från dom som beställt därifrån.. 
    Tack för svar.A 

• Svar på tråden Milanoo.com?!?!
  • Annooo

Heej..

Undrar om det är det någon utav er som köpt en klänning med spets på?
    Jag har hittat min drömklänning på deras sida, men vet inte om jag vågar beställa i spets då man läst lite överallt att spetsen är hård & ser jätte billig ut. Dock köper man ju den billig men vill ju ändå inte att den ska se så billig ut och va obekväm i spetsen.

Så till frågan igen hehe..
    Är ni nöjda med er spetsklänning om ni nu beställt? & kan man kanske få se bild? :)

Är såå tacksam för svar!

• Mertzi

Jag har också beställt klänning från milannoo.com och är superspänd!
    Måtte det bli bra nu!
    Jag beställde färdig storlek då det stämde ganska bra med mina mått, är dock beredd på att den är för stor men helllre det än för liten!
  • Fru Fnurrhurr

Vi beställde brudnäbbsklänningar från Milanoo och dom var jättefina, väldigt välsydda. Iof var dom inte helt lika, men skit samma, dom var fina iallafall!

• Soderek

Kan ni inte ta på er klänningarna när ni får hem dom och ta ett kort på er i dom och lägga upp här och lägga upp en bild från sidan på hur den skulle se ut? Skulle vara jättekul att se!
    Är inne på att beställa från milanoo eller mylove-bridal. Är ett tag kvar så jag har ju lite tid på mig som tur är Glad

• Mertzi
    Soderek skrev 2011-06-14 18:12:59 följande:
    Kan ni inte ta på er klänningarna när ni får hem dom och ta ett kort på er i dom och lägga upp här och lägga upp en bild från sidan på hur den skulle se ut? Skulle vara jättekul att se!
    Är inne på att beställa från milanoo eller mylove-bridal. Är ett tag kvar så jag har ju lite tid på mig som tur är Glad
    Lovar att lägga upp bild om det inte ser alltför hemskt ut! Haha :P
    Väntar fortfarande på att den ska skeppas.
  • Soderek
    Mertzi skrev 2011-06-14 21:23:46 följande:
    Lovar att lägga upp bild om det inte ser alltför hemskt ut! Haha :P
    Väntar fortfarande på att den ska skeppas.
    Väntar med spänning!
    Kan du inte lägga upp en bild om det ser hemskt ut med? Då får man ju se hur det kan bli också?
  • Humlan66

Nu kan jag berätta lite om min klänning.Den är välsydd och i bra kvalite MEN jag fick inte den utlovade halterneck samt spetskanten nertill.Dessutom är det blodfläckar på kjoldelen och j ag har klagat men tror inte jag får nån lösning på det där Rynkar på näsan.Dom bara förlänger svaret och verkar köra ut tröttningsmetoden

Jag beställde skor därifrån, dem fick jag aldrig så tillslut bad jag om pengarna tillbaka och det fick jag .

• Flodis Hjärtat

Mina skor kom aldrig ..vet ej exakt avrför men jag fick pengarna tillbaka dagen efter jag ville avbeställa ordern. Nu har jag försökt igen men vi får väl se!

• Smileycat

Jag fick min och två tärnklänningar hem förra veckan. Verkligen jättefina, men låånga fast där tror jag att det är jag som mätt fel sen är den lite stor fast jag drog av någon cm fast det kan oxå vara mitt fel då jag gått ner i vikt lite o tränat mkt mer fast den sitter bra ändå då det är korsett så nu ska jag leta underkjol osv så kanske jag inte måste kapa den

• Mertzi
    Soderek skrev 2011-06-14 21:51:23 följande:
    Väntar med spänning!
    Kan du inte lägga upp en bild om det ser hemskt ut med? Då får man ju se hur det kan bli också?
    Haha, jo om ja törs. Fast då kanske inte med mig i, haha! Den där självkänslan är väl sådär, duvet :)
    Men bild ska det bli! :)
Svar på tråden Milanoo.com?!?!