zvartaliljan skrev 2011-04-27 11:29:13 följande:
De sys ju upp båda två ändå från grunden så borde ju vara samma "kö"...
Jag chattade igår med dom och var lite smått förbannad...jag skrev liksom att bröllopet var den 14/5 när jag beställde (lögn men ändå...) så jag tycker detta är mycket illa skött. leverans var utlovad till senast 20 april och nu är det inte ens skickat...fortfarande under processering sa hon o sen lägger hon till "but don´t worry, you´ll have it well before the 14th" EHHH??? HUR kan jag ha det "well before" när det bara är knappt 2 veckor kvar?? Och skeppning tar 7-11 dagar?? Jag tror inte jag hinner få det till den 14...o då ska de få höra på klagomål...kommer kräva kompensation eller skicka tillbaka för jag köpte en annan i torsdags o den är snart färdig enligt säljaren

Så aldrig mer Milanoo för mig...
Det kan jag förstå att det gör dig förbannad, hade jag oxå varit. Vi gifter oss i november och det är tärnklänningarna som kommer nu + en klänning jag ska ha på ett bröllop i augusti så jag har ju lite tid att fixa på om något går snett. :) Har beställt en klänning till idag till ett bröllop vi ska på 11 juni och fick utlovad leverans den 29 maj. Skrev att jag skulle ha den 4 juni så vi får väl se om det håller eller inte ;)
Glöm inte berätta om den dyker upp, spännande att höra hur den är sydd efter alla förseningar...