• JoMu

Milanoo.com?!?!

Hallå!! Har hittat sidan milanoo.com, och har funderingar på att beställa både kostym och klänning därifrån. Men är lite rädd att de ska bli fel när man beställer från en ikke svensk sida..
    Så nu behöver jag åsikter och så från dom som beställt därifrån.. 
    Tack för svar.A 

• Svar på tråden Milanoo.com?!?!
  • tezz840
    Beautiful Disaster skrev 2011-04-27 12:13:45 följande:
    Fick min klänning igår. Väldigt fint sydd, men de har helt missat att den skulle vara golvlång och ha korsettrygg. Klänningen slutar strax under knäet och har dragkedja i sidan, dessutom ganska stor, trots mina egna mått.

Så är fortfarande utan klänning  
    men hur kan det bli så fel? gjorde du en egen variant då? för det kan väl inte vart deras modeller som dom gör så fel med?
  • Beautiful Disaster
    tezz840 skrev 2011-04-27 16:58:09 följande:
    men hur kan det bli så fel? gjorde du en egen variant då? för det kan väl inte vart deras modeller som dom gör så fel med?
    Deras modell är kort med dragkedja i sidan, men man kan lägga till ändring av längd och rygg. Så jag skrev att jag ville ha korsettrygg och golvlång klänning. Mailade och chattade flera gånger för att det skulle bli rätt, men blev fel iallafall.

Det jobbigaste är att man inte får någon hjälp alls nu när det blivit fel. 
  • Triton77
    Zvartaliljan:
    Min klänning blev också försenad men när den väl skickades gick det snabbt!
    Den skickades ifrån Hong kong på fredagen och på måndagen hade DHL försökt leverera den hemma hos mig! (hade dock inte fått något besked om att den var skickad så jag var inte hemma)

Hoppas att din klänning dyker upp snart!
  • Humlan66

Jag berättade i den andra milanoo tråden att jag igår beställde min klänning så nu är det nervöööös väntan på den det va inte halterneck på klänningen på deras bild men jag skrev att jag ville ha det + lite spets nertill kanten på klänningen. Måtte måtte blir BRA "TUGGAR PÅ NAGLARNA"

• Beautiful Disaster
    Humlan66 skrev 2011-04-29 17:13:49 följande:
    Jag berättade i den andra milanoo tråden att jag igår beställde min klänning så nu är det nervöööös väntan på den det va inte halterneck på klänningen på deras bild men jag skrev att jag ville ha det + lite spets nertill kanten på klänningen. Måtte måtte blir BRA "TUGGAR PÅ NAGLARNA"
    Håller verkligen en enorm tumme för dig att du får det du beställt! Lägg gärna in en bild sedan när den kommit
  • Humlan66

Jaaa B D det ska jag göra .. jag sa att den 11 juni MÅSTE den vara hos mig så ;) .. fast jag gifter mig i aug

• Beautiful Disaster
    Humlan66 skrev 2011-04-30 14:03:42 följande:
    Jaaa B D det ska jag göra .. jag sa att den 11 juni MÅSTE den vara hos mig så ;) .. fast jag gifter mig i aug
    Gifter mig också i augusti, så tack och lov hinner jag hitta en ny klänning
  • Fossing77

Fick mina klänningar idag :) Jättenöjd! De är superfina! Den ena är lite kort, men det är ju vi själva som tagit måtten och inte skräddare så det får vi nog ta på oss. Ska fylla ut längden med lite tyll :) Härliga färger, fina tyger och jättefint sydda :)

• sandraleander

Hur går det? Får ni era klänningar? Min är4 veckor försenad. Börjar bli lite nervig! Var era sena?

• Fossing77

Mina har kommit ca 2 veckor för tidigt vid båda mina beställningar

Svar på tråden Milanoo.com?!?!