• JoMu

Milanoo.com?!?!

Hallå!! Har hittat sidan milanoo.com, och har funderingar på att beställa både kostym och klänning därifrån. Men är lite rädd att de ska bli fel när man beställer från en ikke svensk sida..
    Så nu behöver jag åsikter och så från dom som beställt därifrån.. 
    Tack för svar.A 

• Svar på tråden Milanoo.com?!?!
  • Sörön10

skulle våga satsa lite pengar på att corset betyder just korsett och bandages betyder snöret?

vill du ha en annan rygg får du säga "zipper up back" tror jag dt brukar kallas!  "lace up" är också snörning.

• tweety
    Sörön10 skrev 2011-03-25 09:03:45 följande:
    skulle våga satsa lite pengar på att corset betyder just korsett och bandages betyder snöret?

vill du ha en annan rygg får du säga "zipper up back" tror jag dt brukar kallas!  "lace up" är också snörning.
    Tack för svaret

Har stt på andra sidor i Usa att corset finns bilder på både snörning och korsett  med dragkjedja så nu vet jag inte vad jags ka tro

Men du har rätt om jag skriver att jag vill ha zipper in the back så kan det väll inte bli fel va?!

• Triton77

Går och väntar och väntar på min klänning........skulle ha kommit den 21 mars men fortfarande inget. Har fått svar via chatten att den är skickad och att jag skulle få ett mail med kollinr så jag kunde spåra den. Har inte fått något mail! Men på hemsidan, min sida, står det att den är skickad.....så det är väl bara att vänta lite till

• Triton77

Tjooohooo...fick precis ett sms av DHL om att de har försökt leverera ett paket til mig idag! Men jag var ju tyvärr inte hemma, får ringa imorgon och kolla om jag kan hämta klänningen någonstans eller om de kan komma och leverear någon gång när jag är hemma............

• Sörön10

Vad kul!!

Jag beställde en klänning igår! =) Eller, i natt! haha! En festklänning! Hoppas den kommer snaaart!

Gratis frakt blev det också! Goooglade och hittade en rabattkod!  

• zvartaliljan
    Sörön10 skrev 2011-03-28 22:12:48 följande:
    Vad kul!!

Jag beställde en klänning igår! =) Eller, i natt! haha! En festklänning! Hoppas den kommer snaaart!

Gratis frakt blev det också! Goooglade och hittade en rabattkod!  
    men gratis frakt står det ju på hemsidan...behövs ingen rabattkod för det.
  • Sörön10
    zvartaliljan skrev 2011-03-29 08:26:30 följande:
    men gratis frakt står det ju på hemsidan...behövs ingen rabattkod för det.
    fast det är inte gratis frakt på allt där. Bara en del utvalda saker, vilka man ser om man klickar på "free shipping". Och det var frakt pålagt i kassan men den drogs av där när jag reggade koden.

Ser också att de har en tredagarsdrive nu med gratis frakt över 50$ men den fanns inte i söndags!  
  • zvartaliljan
    Sörön10 skrev 2011-03-29 08:47:34 följande:
    fast det är inte gratis frakt på allt där. Bara en del utvalda saker, vilka man ser om man klickar på "free shipping". Och det var frakt pålagt i kassan men den drogs av där när jag reggade koden.

Ser också att de har en tredagarsdrive nu med gratis frakt över 50$ men den fanns inte i söndags!  
    jag handlade över 50 så det var det jag tänkte på...visste inte att den inte fanns i söndags
  • jessica p
    Thailand2011 skrev 2011-03-22 10:48:01 följande:
    Nu gick det undan!!
    Klänningen skickades från Hong Kong i söndags och nu kom DHL o ringde på =)
    Fick betala 81 kronor i tullavgift o klänningen kostade 750 kronor.
    Superfin!! Precis som jag tänkte mig!
    Känns välsydd o tung o fin också!!
    Lite stor var den, men det ska fixas till hos en skräddare i Thailand är tanken. Hellre för stor än för liten!
    Längden var perfekt!!
    Ska prova den ordentligt ikväll när sambon kommer hem. Är ju inte det lättaste att knya i ryggen själv =)

Whiiiii.... kan rekommendera milanoo.com i alla fall! Helnöjd! =)
    Har också hittat 2 klänningar på denna sida. ;)) Har du beställt precis som den ser ut el.. har du gjort ngr ändringar?
    när man kollar måtten så ligger man ju inte precis på typ en 8 utan det varierar ju från byst, midja mm. Hur gjorde du med måtten? skrev du dina mått el. beställde du en st. och ändrar den sen  hemma hos en skräddare? Många frågor nu......Hur lång tid tog det att få hem den? Det var nog alla funderingar denna ggr.....
Svar på tråden Milanoo.com?!?!