• JoMu

Milanoo.com?!?!

Hallå!! Har hittat sidan milanoo.com, och har funderingar på att beställa både kostym och klänning därifrån. Men är lite rädd att de ska bli fel när man beställer från en ikke svensk sida..
    Så nu behöver jag åsikter och så från dom som beställt därifrån.. 
    Tack för svar.A 

• Svar på tråden Milanoo.com?!?!
  • Thailand2011

Det var jag som skulle fått min imorgon!!
    Lyckades få tag i dom via chatten, och min klänning skulle skickats igår, men det står fortfarande under process på min sida.... Märkligt....

Vi får hålla tummarna för att dom skickat dom, men inte ändrat statusen bara.  =)

• Triton77

Min ska komma den 20 mars var det sagt men när den inte var skickad när det var sagt  ifrågade jag på chatten och då var den precis klar för att skickas och fick nytt datum... 21/3....dock står det på min sida att den fortfarande är under process........   Får väl se om den dyker upp på måndag

• Thailand2011

Ni som fått hem era klänningar, kom dom o levererade till dörren, eller ni fick avi o hämtade på posten??

Tänkte mest på vad som händer om man inte är hemma när dom kommer o ska leverera....

• frallan

Har mailat två gånger utan svar... min klänning skulle kommit idag men den är fortfarande under process enligt hemsidan... det gör ju inget om den blir lite sen, men man vill ju gärna få kontakt med dom:(

• Lucky Heart
    frallan skrev 2011-03-15 21:01:34 följande:
    Har mailat två gånger utan svar... min klänning skulle kommit idag men den är fortfarande under process enligt hemsidan... det gör ju inget om den blir lite sen, men man vill ju gärna få kontakt med dom:(
    Hoppas att den dyker upp snart eller att de i alla fall svarar!
  • frallan
    Lucky Heart skrev 2011-03-15 22:44:51 följande:
    Hoppas att den dyker upp snart eller att de i alla fall svarar!
    Ja, man tycker ju att de borde vara rädda om sina kunder och hålla en god kontakt... men det löser sig säkert i slutändan...
  • CiaLia

vill bara säga om det finns fler som kämpar för djuren så säljer Milanoo massa päls från rävar, kaninener, minkar mm. Kina är ett av de länder som har flest pälsfarmar som är den värsta formen av djurplåger/tortyr...

Vill inte vara tråkig och negativ men tänkte att det kan vara bra och veta för de som är intresserade av djurrätt 

• zvartaliljan
    CiaLia skrev 2011-03-16 00:03:20 följande:
    vill bara säga om det finns fler som kämpar för djuren så säljer Milanoo massa päls från rävar, kaninener, minkar mm. Kina är ett av de länder som har flest pälsfarmar som är den värsta formen av djurplåger/tortyr...

Vill inte vara tråkig och negativ men tänkte att det kan vara bra och veta för de som är intresserade av djurrätt 
    Men man stödjer ju inte det bara för att man köper en brudklänning där...det gör ingen skillnad för djuren vare sig vi köper klänningen hos milanoo eller hos närmsta brudklänningsbutik (där klänningarna ändå är tillverkade i Kina...). Köper man en päls däremot så är det ju en annan femma...
  • Thailand2011

Åh.... min kommer inte att komma förrän den 24 mars.... 8 dagar senare än beräknat.
    Tur man beställde i tid så den hinner komma innan vi åker....
    Får hålla tummarna för att den passar hyffsat o så får jag väl lämna den till en skräddare när vi kommer fram.
    Tänk om den är jätteful på mig!!
    DÅ kommer jag få lite lätt panik =)

Svar på tråden Milanoo.com?!?!