• JoMu

Milanoo.com?!?!

Hallå!! Har hittat sidan milanoo.com, och har funderingar på att beställa både kostym och klänning därifrån. Men är lite rädd att de ska bli fel när man beställer från en ikke svensk sida..
    Så nu behöver jag åsikter och så från dom som beställt därifrån.. 
    Tack för svar.A 

• Svar på tråden Milanoo.com?!?!
  • Olga

Jag e sååå skeptiskt till att beställa vad som helst från nätet eftersom amn kan inte prova och speciellt med brudklännigar...du kan inte lämna tillbaka dem...har samlat mod nog att beställA från milanoo, gifter mig i september o klänniongen ska komma i april så blir det inte så som jag vill så har jag tillräckligt med tid att hitta en ny...Den klänningen jag vill ha kostar ca 14 000kr ny men har beställt för 990kr!!! Många säger att de är nöjda och att kvaliten är bra...så chansa....förlorar man de pengarna så är det inte mkt....med tanke på hur mkt man skulle spara om det blir bra!!! Men kostym är lite svårare att fixa till om det inte blir bra...asså för stort eller litet...värre än med brudklänning skulle jag nog tro...så jag hade inte beställ kostym...tror jag...men det e bara jag....Kyss

• nawal01

Jag har beställt en klänning därifrån och den förväntas komma under april. Så som jag har förstått det av andras åsikter så är det en bra sida med bra kvalite till det priset.

Har du redan hittat din klänning där? =)

• Lucky Heart
    nawal01 skrev 2011-03-05 12:12:37 följande:
    Jag har beställt en klänning därifrån och den förväntas komma under april. Så som jag har förstått det av andras åsikter så är det en bra sida med bra kvalite till det priset.

Har du redan hittat din klänning där? =)
    Hur funkar det när man har beställt? Får man något "OK" mail eller dyker klänningen bara upp? Jag la in en beställning hos Milanoo för någon dag sedan. Ska bli spännande att få klänningen =)
  • Lucky Heart

Jag läste just mailet från Milanoo lite noggrannare Skäms
    Står att min klänning ska komma 9 april!!!!!!!! Skrattande

Den här klänningen är det jag har beställt förresten
  • Triton77

Har också beställt ifrån Milanoo och min klänning förväntas komma runt den 20 mars.  Har också läst flera som är nöjda med sin klänningar där ifrån och som sagt skulle den inte passa så är det inga jättesummor som man lagt ut........ 
    Skriver så fort jag fått min!

Denna har jag beställt!

• Thailand2011

Jag har också beställt min klänning på milanoo.com.
    Den ska komma den 16 mars!! Vilket är snart!!! Väldigt snart!!

Är dock lite orolig eftersom det på min order står att den fortfarande är under process, och inte skickad.... O den 16 mars är ju på onsdag.... :S

Har mailat dom några gånger men utan svar.... var samma sak innan jag beställde... Tog sjukt lång tid innan man fick svar.... Då jag börjar faktiskt bli lite nervös.....

• Jessica1979

Hej

Vi fick våra näbbklänningar i går från Milanoo.com. Jätte fina och söta. De va fint sydda och kändes som om man fick mycket för pengarna. Klänningarna kom några dagar tidigare än beräknat.

• Lucky Heart

Min klänning kom redan idag Skrattande Skulle egentligen komma runt 9 april.
    Den är sååå fin. Känns välsydd och så.

• frallan

Har också beställt från milanoo. Min klänning skulle komma 15 mars, men precis som det var för någon annan så är den fortfarande i produktion enligt statusen. Har också mailat men inte fått något svar, så inget nytt om när den kommer... man vill ju gärna veta om den blir jätte sen, även om jag har gott om tid kvar...

Dom kunde verkligen vara bättre på mailkontakten!

Svar på tråden Milanoo.com?!?!