Hej igen alla och återigen tack till alla som engagerar sig! Det är ju super att höra från er som redan gift er där också!! Har en fråga Anna423... kostar det 1000 kr extra att ha brudsskålen på Skansenkyrkans innergård?? det har vi inte hört något om tidigare. Tycker Julita tyvärr har så dålig information om allt!!
Och jag ska försöka förklara hur vi ska ha borden... 2 bord till honnörsbort och dom ska stå längst ena kortväggen (mot whiteboarden). Sen ska det gå ut 3 tungor. 2 bord längst mot öppnaspisenväggen (på så sätt skymmer inte borden den fina spisen som man får ha levande ljus i!!) sen 3 bord i mittenraden och 3 bord längst den andra väggen (mot sjön). Vi har provmöblerat ungefär så och det funkar, även om det blir lite tajt. Vi är 54 personer.
Jag får inte till det med ljuslyktorna... Tänkte ha "låtsasvärmeljus" i iittalakopior till sljusstakar men det blir så dåligt tycker jag. Man ser ju den fula lågan så tydligt. Hur har ni andra gjort??
Fick alla plats att äta frukost samtidigt?
Var hade ni ljudanläggningen i kyrkan?
Vi letar fortfarande efter partytält och ståbord... ni som hade ståbort vart hyrde ni det?
Och förresten... ett stort GRATTIS till alla som blivit fruar nu i sommar