Emme skrev 2011-07-03 18:57:20 följande:
Hej alla tjejer! Här kommer ännu en blivande Julitabrud

Har fått massa tips från er redan men hoppas på ännu mer... Tycker det verkar som om man får olika information från Julita, vi har t ex fått infon att det inte finns någon orgel eller piano i Skansenkyrkan. Är det någon som vet hur det är? Har också läst att man inte får ha levande ljus och hur gör ni då? Vi ska gifta oss i september och då vill vi verkligen ha ljus!!
Det har varit lite skriverier om dom fula stolarna... är det någon som har lyckats lösa det? Ni som har haft honnörsbordet mot öppna spisen, hade ni sen 4 tungor ut? Vi kommer ha ca 55 gäster.
Lycka till alla och hoppas vi kan hålla denna tråd över sommaren och dela info och ideér med varandra!!
Vad kul med en till :
) jag struntade att ha något på stolarna ,dom syns inte så mycket ändå dom är ju i trä så dom smälter in ganska bra,och sisten syns ju inte, jag provade med lakan men tyckte inte det passade.
vi hade tre tungor ut ( vi var 48) men det hade fått plats med 4.
Det är ingen som kollar om man har ljus så man kan ha det men det är ju om det börjar brinna det kan bli problem med försäkringen det var det dom sa till mig.