Aleta: vet du vad, det var inte speciellt långt ifårn Bullerbyn, när jag växte upp, 3 snoriga flickor med varsinn tjock ponny, massor med skog, djur och noll press ifrån omvärlden att vara något annat än just snoriga flickor med runda ponnies
Mina föräldrar må vara ganska usla idag, men de var fullständigt underbara när jag var liten. Framtills jag fyllde 18 var mitt liv en enda lång Bullerby saga 
Först ska jag vara ego och prata om BM besöket; allt var bra hb, socker, blodtryck etc. Jullans hjärta slog 144 slag/min ungefär, jag hade sf mått på 25 vilket placerade mig mitt i kurvan, ingen viktuppgång från v 20( är i v26 nu) och står kvar på -4kg sen v9. BM vart lyrisk över att få träffa Panzer och pratade mkt med honom. Tror hon oroat sig över att ajg är en singelmamma in the making och in denial 
Flamman: Ang Björklund, så är han ute och sneseglar på en del punkter när det gäller skolan, men som tur var så är de andra partierna inte ense med honom om just den frågan och inte om att kunna överklaga betyg heller, så du behöver nog inte oroa dig för att just han får som han vill. Men det är bra att du blir arg och skriver till dem!
Daa och Ninnis: usch för mkt att göra på jobbet, jag hoppas att ni får varva ner och ta det lugnt imorgon och tills helgen.
Längtar efter tjejerna, ja deras män är också trevliga, men just att få ha dem utan barn( iofs bara en som har barn, bla min gudson) utan att bli störda, bara få rå om dem en kväll. Planerna har ändrats och de måste åka hem på natten, men för oss är det helt fantastiskt att vi kan ses alla 6, det händer typ 3 ggr om året haha.
Funderar över förrätten och efterrätten. Till varmrätt blir det helstekt oxfilé och kantarellsås samt rödvinssky samt chevregratinerad potatisgrätang. Tror att vi ska antingen satsa på tapas/ meze till förrätt, en massa plock och gott vin eller en hummersoppa. Till efterrätt lutar det åt vitchoklad moussé, fast jag hade siktat in mig på att göra en angels and devils cake. Äsch vi får sen, jag slipper städa gästrummen nu och har således lite tid över