• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Aleta skrev 2010-09-09 14:09:05 följande:
     Ninnis, vovve i flytväst låter gulligt, men vad säger vovven om det? 

Han verkar faktiskt inte ha något emot den. När vi provade den på honom gick han och lade sig och sov med den på

Aleta skrev 2010-09-09 14:09:05 följande:
     Maken är borta 4 nätter/vecka och det är inte ovanligt att mina tjejer ligger på var sin sida om mig och försöker komma närmare hela natten. Mysigt, men omöjligt att sova.

Hrm, det låter precis som hemma hos oss (förutom att min make numera är hemma ). En vovve mellan knäna är jättemysigt men inte så bekvämt efter några timmar...

• Ninnnis

Flamman, det är bra att du sätter politikerna i arbete! Det är ju en hjärtefråga för dig så det är klart att du ska ta reda på vem som tycker vad.

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-09-09 14:20:38 följande:
    Flamman, det är bra att du sätter politikerna i arbete! Det är ju en hjärtefråga för dig så det är klart att du ska ta reda på vem som tycker vad.

Håller med!

• Ninnnis

Jag fick precis en brådskande uppgift en halvtimme innan jag tar helgledigt. Nu visar det sig att de viktigaste uppkysningarna saknas...

• Ninnnis

Förhoppningsvis får jag de nödvändiga uppgifterna snarast så jag kan slutföra det jag påbörjat. Det är dessutom ett dataprogram som är ganska nytt för mig, så det tar lite extra tid...

För säkerhetsskull säger jag och kram och trevlig helg!

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-09-09 14:38:14 följande:
    Jag fick precis en brådskande uppgift en halvtimme innan jag tar helgledigt. Nu visar det sig att de viktigaste uppkysningarna saknas...

Men vad irriterande! Hoppas du löser det snabbt!

Ha en underbar helg!

• passionsblomman

ÅÅÅÅÅH vad det är roligt att träffa trådisar i verkligheten och HÄR hemma hos mig!
    Massor av bebisar som har provlegat nya mattan, jättefin björn, nej det var ju ett lejon, eller hur var det nu...ja iallafall, som busat med min son och SÅ trevliga tjejer så man vill ju inte att de ska åka hem. Jag tror tom att de flesta sovit rätt OK.

Och så har jag fått en RÅSAFTSCENTRIFUG!!! HURRA! *jätteglad*

TUSEN tack fina tjejerna för besöket! Det var så himla roligt.

• passionsblomman

Själv har jag just insett att det inte alls är konstigt att jag inte blöder än-jo för man ska ju äta hela tablettkuren först...Jahaaaaaaaa, men bra att någon sa det då.
    Det här tidsutdragandet innebär ju att vi inte hinner någon ivf vare sig i september eller oktober, utan det blir PRECIS som jag inte ville: en sen hösthistoria, med risk för halka när vi ska åka och noll och inget av lite vackert Stockholmsbesök i kombo, och så ruvning och medföljande känslopaket precis innan man sedan ska samla ihop sig för julfirande och gamman.
    Men, ingen idé att sura över det. Det går ju inte att göra något som helst åt saken.

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-09-08 14:20:13 följande:
    Jag hade dille på Marimekkos Unikko ett tag. Jag har bla. en klänning i rött, vaxduk (som ett tag fungerade som fondvägg) i beige/brun och badrumshanddukar i svart. Lyckan var att köpa på plats i Helsingfors när jag jobbade som flygvärdinna, men en del är köpt i USA.

Läste jättefel; Jag läste att du hade en röd klänning i vaxduk som fungerade som fondvägg. Vad konstigt det blev i mitt huvud när jag såg det framför mig. Stor klänning liksom.

• Aleta

PB: Vaxduksklänning!

Ååh vad härligt att ni haft det så bra och att nya mattan var populär!
    Vad är en råsaftscentrifug?
    Inga sniglar?
    Skit också med behandlingen, kan du redan nu lägga ut en del på andra så att du inte får så hemskt mycket att göra till jul?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans