• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • muggles

Nä om man skulle ta på sig stålhjälmen inför att en kund ska komma hit och skälla på oss för alla buggar i vår senaste leverans. Blä. Utvecklaren (Autisten) har slutat och flyttat till Norge så möjligheten att rätta till buggarna är också krångligare. Suck och stön. Plus att den här kunden har så jäkla negativ attityd hela tiden (no offense Piggelin )

• Fru E

BS-finns det inga dansdräkter med knäppning i ryggen eller liknande som är lättare att ta på?

• Lapinette

EA - tycker du har spörtat på bra här med inäggen.

• Fru E

Spammar med en fråga till, någon som har tips på lampor som går att ha i en hall??

• muggles

Klockarbol: hon låter som en tvättäkta Svårmor!!! Själv har jag en underbar svärmor som tur är. När min mamma var dålig för några år sedan vet jag att jag önskade att jag hade haft en mamma som min svärmor istället (men nu för tiden är min mamma grym hon också!).

• Fru E

Svärmor är bra här med men hon oroar sig lite för mycket så vi har fortfarande inte lyckats berätta för dem om våra ivf:er.......de håller på att sälja sitt hus nu och flytta så mycket oro kring det som gör att vi vill vänta

• passionsblomman

Apropå nyfiken, eller kanske mer koncerned, Frejis. Det är ju uppenbart att det pågår väsentligt större saker än hundvalpsankomster i ditt liv just nu. Jag hör dig gärna berätta mer och får chans att bry mig om "på riktigt" i inboxen om du orkar och vill.
    Annars hoppas jag verkligen att allt reder ut sig.

Och grattis till vovve! Vi hade tax när jag var liten, så hjärtat är extra svagt för de där strävhåriga.

• Fru E

Ja glömde ju, grattis till valpen Frejis!
    Jag har växt upp med strävhåriga taxar och vill ha en snart med men maken och jag är inte överens om vilken ras vi ska ha. Maken vill ha en bulldog....

Svar på tråden Livets toppar och dalar