• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fjällbruttan

Hej tjejer!

Tittar in som hastigast, jag är inne och läser ibland, men hinner inte med ert tempo
    Och nu gör livet så jag knappt hinner vara i andra tråden heller...

Men jag gillar att titta in ibland och tänker på er annars!

Kram

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-09-22 15:24:09 följande:
      Ja, bildligt talat !

Just det.

Sedan kan man å andra sidan välja X antal ivf:er för att slösa pengar i samma hål.

Men kan de leda till en Prick så är det klart högre prioritet.  

• BrudSommar2006

PB, är du vår ny Mrs Google?!

Det verkar finnas gott om dansdräkter men det verkar vara samma stuk på alla. Knäppning i ryggen som EA föreslog hade ju varit smart.

Cicci, tänker du bestämma dig före eller efter imorgon om du ska åka och om det blir med eller utan barn?! Hade det varit jag hade jag nog inte lyckats komma iväg onm jag inte fixat dagen innan! Fast du är ju van att resa med barnen.

• Klockarbol

Alltså, det är möjligt att jag är petig men jag tycker det tillhör god grannsämja att tala om när man lägger ut råttgift!

På bänken i min farstu ligger en mycket död och råttgiftad mus som vår collietik jobbade hårt för att komma åt...

Med tanke på att byn är full med ungar och hundar kan man väl kosta på sig en lapp i brevlådan iaf? Råttgiftade hundar är både trist och dyrt  
    Vad som händer med ungar som leker med råttgift vet jag inte riktigt men detkänns himla onödingt iaf!

• passionsblomman

BS, hahahahaaaa! Nä, knappast. Mrs Google är nog det sista jag blir. men även en blind höna kan hitta ett korn vet du.

Klockarbol, usch vad otäckt med råttgiftet. Men hur vet du att den är just giftmördad? Ser man det på ngt sätt?

• Klockarbol

PB- Råttgiftet gör att dom förblöder. Jag har precis skurat färdigt bänken i farstun

När dom ätit råttgift blir musdjuren törstiga och jag har nyvattnade blommor på fat på bänken. Misstänker att det var därför den la sig just där.

Fru E - hur går det med budandet?

• passionsblomman

Klockarbol skrev 2010-09-22 15:57:00 följande:
    PB- Råttgiftet gör att dom förblöder. Jag har precis skurat färdigt bänken i farstun När dom ätit råttgift blir musdjuren törstiga och jag har nyvattnade blommor på fat på bänken. Misstänker att det var därför den la sig just där.Fru E - hur går det med budandet?

Usch!

• passionsblomman

Jaha, här fick man just ett sms att mamma och hennes nya kärlek har köpt ett hus. 25 mil från hennes nuvarande hemort. Det gäller att hänga med i svängarna när ens föräldrar håller på och lever sina liv! Jaja, hon är skitglad, så det blir säkert bra.

Apropå sambons jobbansökan så var det visning av arbetsstället och så med produktionsledaren idag. De intervjuade honom inget alls. men sa att"om du får jobb nu då, så är det i början av nästa vecka du får höra det" jaha? men sedan sa sambon att det då är en hälsoundersökning man blir kalald till och att man måste klara den för att få jobb.
    Hur jäkla många led ÄR det egentligen? och vilket av dem är det som avgör saken?
    Jag fatatr ingenting.

Men en kille sambon känner sa att har man kommit tll PL så är det i princip klart, för de slösar inte tid på att visa och jiddra med folk i onödan.

Jaha? i princip, det är ju ett solklart besked...

Inte är det så jag korkar upp någon skumpa iallafall. Men det verkar ju onekligen vara positiva riktning på det hela åtminstone.

Svar på tråden Livets toppar och dalar