• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta
    Telis skrev 2010-08-25 21:52:06 följande:
    AM, vi kanske ska ha ett pyjamasparty hos mig på fredag så att ni stannar över natten - jag vill höra ALLT om Mr Yasuragi och glamour-ex och Ciccis ALLA eskapader och äventyr som singel runt om i världen.
    filma!!!
  • passionsblomman

nennesjuttioåtta skrev 2010-08-25 21:47:38 följande:
    PB unisont ASFLABB utbröt här, fantastisk ramsa! 

Nå? Har P bytt till varselbrallorna än då?
    Jag menar, nu får han ju ställa upp. På vadhelst kan behövas.

Varselbrallor och bar överkropp på förlossnngen, då kan de där sköterskorna gå ut, så rejar ni hela rasket själv, i rena euforin likom.

fast gör han det så vill kanske en och annan sköterska gärna stanna? Fan, ni kommer att få mest uppbackning av ALLA på hela stället!

• fru AM

Telis: nu blir jag förvirrad - hade kunnat ta gift på att Televinken hade bruna ögon? Men på den fina bilden är de plötsligt väldigt blå ... Har ni skaffat honom linser???

• fru AM

Nenne: hur länge tänkte du hålla på och föda barn? Funderar på att gå o umgås med min nyss från Säffle hemkomna man i soffan. KAn du klara dig en timma eller så?

PUss så länge alla trådgurkor - men mest Nenne och Pricken faktiskt! Andas!

• BrudSommar2006

Skräp, jag måste snart gå och läggamig, det blir eventuellt en tuff natt för Iris hostar som sjutton.

• fru AM

BS: tuff natt ... sa du tuff natt ... Vem tror du ska ha en tuff natt?

• fru AM

Det känns som om Nenne kommer få sitt livs natt! På ett bra sätt givetvis!

• Telis
    fru AM skrev 2010-08-25 21:55:15 följande:
    Telis: nu blir jag förvirrad - hade kunnat ta gift på att Televinken hade bruna ögon? Men på den fina bilden är de plötsligt väldigt blå ... Har ni skaffat honom linser???
    Haha, nej, han har alltid haft blå ögon!
  • sweetstreet

Am,

tack för uppdateringen!!

BS, hahahahaa! Tuff natt ja... Det finns nog olika nivåer på det med...

• nennesjuttioåtta

PB – ska hela förlossningen hänga inne hos oss och slita i min mans söta lilla rumpa i de där orangea byxorna?!?! Fast de tär kart, hjälper det så...

nu tror jag vi ska gå och försöka vila lite

PWAAAHAHHAHAHHA

Svar på tråden Livets toppar och dalar