• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Tinga

Nä, nu blir det sänggång här; ska till kontoret för första gången på 7.5 veckor imorgon.

• FruCicci

PB, vilken kanon ramsa, vu har då verkligen många plusitiva områden... he he inte bara det ena och andra utan detta med rim och ta hand om ungar och gud vad det är - superwoman
    Gulle dig iaf!

• passionsblomman

Nenen, jag spår i min spåkula 8den är lite n och oanänd till skillnad mot AM´s så jag är nybörjare) att ni kommer att ha en miss-nöjd katt svansandes runt er GAPANDE av avundsjuka så hela kvarteret hör. "MmmmJaaaaag dååå mmmjaaaag dåååå"
    Hon kommeratt få en CHOCK när ni kommer hemsläpandes med en PRICK som ska ha massa uppmärksamhet och plats i famnen och allt. Spika fast planschen!

• nennesjuttioåtta

hörrni, jag känner ert stöd som en stor mässande massa KLÄM UUUT! ska tänka på er och göra mitt bästa. Jag är så sjukt taggad!!!

• Klockarbol

Gah!
    Jag hinner läsa fram till inlägget om att Nenne har värkar och då klappar datorn ihop!!!!

Men nu är jag på banan och läser ikapp i racerfart med tårarna sprutande av både glada och sorgliga anledningar!

• FruCicci

Lycka till Nenne, mitt senaste bud är 26 augusti
    Ha ha ha

• nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2010-08-25 22:11:32 följande:
    Nenen, jag spår i min spåkula 8den är lite n och oanänd till skillnad mot AM´s så jag är nybörjare) att ni kommer att ha en miss-nöjd katt svansandes runt er GAPANDE av avundsjuka så hela kvarteret hör. "MmmmJaaaaag dååå mmmjaaaag dåååå"Hon kommeratt få en CHOCK när ni kommer hemsläpandes med en PRICK som ska ha massa uppmärksamhet och plats i famnen och allt. Spika fast planschen!
    hahahah ja risk föreligger!!!!! Vi ska försöka att inte glömma bort henne, har laddat med sjukt mycket godis till henne också och så får hon ju lyxig kattlucka! 
  • passionsblomman

Gú vad mycket ego-boostande beröm man får här!
    Ni är för gulliga.

Fast så tänker jag "jaja, det är för att de ju inte har träffat mig i verkligheten, när de gör det så kommer de att ändra sig..."
    Nu har både Tinga och Piggelin gjort det, och om några veckor ett gäng till, så snart har jag ramlat ner till normala positioner. Någonstans i skoskaften.
    Där tycker nog den där farmorn och mamman att jag hör hemma iallafall.

Usch!

• Lapinette

nenne - låter superbra att du har laddat med kolhydrater och är laddad till tusen!!!

• nennesjuttioåtta

Cicci –hahaha vilken högoddsare!

nej nu måste jag vila lite. Puss på er! OOH en värk!! Yeiiii

Svar på tråden Livets toppar och dalar