• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta

men så fort jag rör mig får jag en värk, är det så det ska vara eller ska det komma när man sitte roch vilar?

• nennesjuttioåtta

Doppar? .-D

Nä, jag  har inte kollat ifall det är rosa eller så men det sipprar inget vatten iaf. 

• nennesjuttioåtta

här ska vickas höfter, ska bara försöka få i mig resten av maten som nu är iskall

• sweetstreet

Wow! Jag tror också att pillandet hjälpte till! Så gör de ibland när de kollar mycket för att faktiskt dra igång det hela om man gått över. Har jag hört...

Och sov om du kan. Iallafall vila. för du kan behöva krafter sedan!

• FruCicci

Jag satt och lockade håret på golvet och hade värkar då o då, kanske 7-8 minuter emellan, så jag rörde mig inte så mycket. Sen när jag var klar och började röra mig så kom de fortare och fortare,så ringde jag till förlossningen och höll kvar luren så de kunde höra när jag tod värk efter värk och de räknade åt mig, för min man var ju o jobbade och hämtade bilen från recond.... invändigt var ju onödigt att han la så mycket pengar, då vattnet gick i bilen!

• sweetstreet

Å vad det är sjuuukt spännande nu!!!

• fru AM

Det här är ju en trådförlossning som heter duga! Lajv liksom!

• FruCicci

Just det, förlossningen sa att det lät som jag måste komma in Det var tur annars hade jag fött Louise hemma! Eller i bilen!

• FruCicci

AM det är det verkligen WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Jag älskar dig NENNE fy fan vad du är bra!

Nu ska du bara komma i¨håg att andas och verkligen våga möta varje värk, låt det skölja över dig o spänn dig inte - då går det lättare.
    Som när man smäller i tån, låt smärtan bara komma och ta dig och sen går det över!

ÅÅÅ vad kul!
    Den kanske är ute innan midnatt!
    Du kan ju alltid pilla lite till på tappen Eller be P Om ni vågar!

• fru AM

För att tala om annat medan Nenne äter kall pasta kan jag berätta att mr Yasuragi flyttat in nu. Som en del av sitt kalla krig mot oss så låter han sin sjuttonåriga dotter ha fest för ca 100 (?) pers. Jag är ingen hatisk person men den här mannen ...

Svar på tråden Livets toppar och dalar