• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • snaily

Hå hå, på Kunskapskanalen kan man nu lära sig om spermier och befruktning och barnalstring och sånt. Handlar nog mest om det där omoderna sättet som Pricken inte tillverkades på.

Förresten
    PB
    Vilken skitdag!! Stor KRAM!

• start september

Iiih! Värkar! Ät om du kan, krama P, sov om du kan eller gör vad som helst som får tiden att gå och inte är anstränganda.

Kram!

• snaily

Nenne
    Äsch, kom på att jag har jour imorgon så kan nog inte smita härifrån hur gärna jag än vill. Men om ni tar med en väska med rep, kedjor, handtag, glidslem och lite såna attiraljer så kan jag instruera P via telefon eller nåt!

• nennesjuttioåtta

snaily – va+ finns det fler sätt menar du? Jaaaa det där som beskrevs i Bamse. Den natten kramades Bamse och Brummelisa lääänge.

• start september

Telis, inboxar dig min adress. Har redan inboxat den till Snorkis, men det blir ju mycket lättare om hon får allt från dig.

• snaily

Nenne
    Hur KÄNNS värkarna? Gör det ont? I så fall HUR ont på en skala? Eller det kanske bara är skönt? (skojar lite nu) *nyfiken i en strut*

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2010-08-25 20:06:38 följande:
    snaily – va+ finns det fler sätt menar du? Jaaaa det där som beskrevs i Bamse. Den natten kramades Bamse och Brummelisa lääänge.
    Preciiiiiiis.
  • nennesjuttioåtta

Glidslem är tamejfan det äckligaste ord som finns

September – uppfattat! Jag sov en timme mellan 5-6 (missade mycket av MNK ) men här ska kramas!!

• nennesjuttioåtta

snaily – som stark mensvärk, fast vassare liksom. Tänker jag på annat eller slappnar av så går det hur bra som helst. Men det är lätt att spänna sig och då vet jag knappt var jag ska ta vägen men jag verkar (!) ha en man som läst på för han vet precis vad hans ka säga så jag slappnar av. Det här borde gå bra!

Svar på tråden Livets toppar och dalar