• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta

kranskullan! Fan, nu börjar jag böla!!! Det gjorde jag sist jag åkte det där upploppet och pappa hoppade över staketet och hängde en chokladmedalj runt halsen. Uhuuuu UHUUUUUU

• fru AM

JAg skule ju gå och natta Livia ... men det känns fel att lämna datorn nu ... Fast det är klart inom närmsta halvtimman kanske inget händer?

• nennesjuttioåtta

nu fixar P pasta. Tror han är lite skakig på handen

• sweetstreet

Heja Pricken heja Pricken Heja Pricken!!!!!!!!!! 

Viftar febrilt med pompomsen och hoppar upp och ner! Försöker mig på en sartomotal men fasiken också. Gammal och osmidig som man blivit så halkar jag när jag landar. Foten slinter och jag gliiiiiiiiiider iväg mot hörnet.... 

Aoouuch! 

Får blåsa på tån.

Men nu måste det viftas lite till!

Förresten, vem ska hämta champagnen????

• nennesjuttioåtta

AM – hhah, nä jag tror ni hinner vakna i morgon också

tack för lyckönskningar, men jag vet inte om jag vågar tro att det är på gång på riktigt än.

Sweetie

• sweetstreet

Äsch, 

ska du inte ha en KransKullE????

Tycker minsann att maken din får ta sitt ansvar. inte enbart genom att ha pumpat superspermier i dig, och nu köra med kolhydratuppladdning a la Gunde. Men också genom att fixa en snygg KransKulE till dig inför målgången!!!!!!

Kan han inte ta på sig några fina dalakläder och fixa en krans som han slänger om din och Prickens hals när allt är klart. Ja en ask näsdukar rekommenderas också för det lär bli ett kram- och tårkalas!

Blåbärssoppa på vägen också! Inte att förglömma.

• BrudSommar2006

Heja Nenne, friskt humör! Det är det som susen gör! Nenne, Nenne, Nenne!!!!! Stort lycka till och kör hårt nu!!! Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

• nennesjuttioåtta

blåbärssoppan!!

Kransmas, Sweetie, kransmas. Men han har skinnbyxorna hemma hos mor.  

• sweetstreet

Såklart det är PÅ GÅNG!!!

Inte kan Pricken bara LURAS sådär! Vad skulle DET säga om hans7hennes karaktär?! VA??!!?

Jag tror på att det är på g.

Sedan vet man ju inte hur LÅNG slutspurten är såklart. Om det handlar om snabba bananer eller om det är mer lite sävliga sådär... Ni är ju Norrlänningar gudbevars så kasnke kommer det vara lite långsammare takter...?!?

• BrudSommar2006

PB, skräp, skräp, skräp. Kram!

Svar på tråden Livets toppar och dalar