• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Sonja68 skrev 2010-08-03 12:17:05 följande:
    HÄr händer inte mycket just nu. Maken tycker mest synd om sig själv och jag passar upp. Och funderar på hur det ska bli med allt.  

Det lät inte så bra... Jag måste påpeka att även min inbox är öppen. *kram*

• Ninnnis

Heloise och Daa, jag hoppas att ni båda får HP utan att behöva bråka. Med era respektive jobb borde det verkligen inte vara några problem.

• Heloise
    Daa skrev 2010-08-03 12:31:12 följande:
    Heloise: jag kan inte reglerna för det där, men nog verkar du ha tunga lyft så det räcker. Jag tänkte ta en diskussion med barnmorskan efter RUL. Hon har tjatat om havandeskapspenning varje gång vi har setts (alla två ), så hon verkar anse att jag ska söka det.
    Ja det är klart att du ska söka, jag tror det är solklart att du får.

Jag ska till BM idag, ska ta upp Hp med henne då får se vad hon säger.

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-08-03 12:38:56 följande:
    Heloise och Daa, jag hoppas att ni båda får HP utan att behöva bråka. Med era respektive jobb borde det verkligen inte vara några problem.

Kan bara instämma, hoppas verkligen att det går vägen! När man hör om era jobba så BORDE det verkligen inte vara några problem.

Heloise är du den första på ditt jobb som blirl gravid, eller första med det ansvaret? Om inte hur har det löst sig för de andra?

• lanovia 08

Sonja vad är det för allt du funderar på?

• lanovia 08

Ninnis skickar en kram till dig och du gå inte o bär på allt själv när du har oss att prata med. Du behöver inte vara martyr.

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-08-03 10:41:19 följande:
      Tack Då håller jag tummarna för att din kropp tar ett beslut som är till det bästa  

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...