• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Heloise

Usch för foglossning Villemoa, jag pratade med min BM om det idag och hon föreslog bälte, som jag redan har men som inte direkt hjälper, eller så fanns det en gördel men hon trodde inte den skulle fungera nå bättre än bältet. Inget om akupunktur, men de har säkert inte sånt här i lilla Gävle.

Usch jag har tryckt i mig en halvliter glass Det skulle jag helt klart ha låtit bli, för nu mår jag jätteilla, men det kändes som en strålande idé så där just när jag åt glass.

Vad kul att ni ska träffas imorgon!

Själv  ska jag ta ett par novalucol och gå och lägga mig, jag är så himla trött och så ska jag upp på pedikyr imorgon bitti, ska bli väldigt skönt!

• Villemoa

Såg på fejjan Heloise om att du åt B & J och det kan man definitivt äta en halvliter av skönt det låter med pedikyr, själv skulle jag behöva benmassage.

• Villemoa

Glömde ju säga att novaluzid blivit mina bästa vänner. Äckligt dock med tuggtabletter men gaviscons är bara helvidriga!!

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-08-03 22:58:53 följande:
    Såg på fejjan Heloise om att du åt B & J och det kan man definitivt äta en halvliter av skönt det låter med pedikyr, själv skulle jag behöva benmassage.
    Man får det med, det är pedikyr de lux Ben/ fotmassage, slipning, filning och det vanliga, samt parafinbad och fint målade fossingar 795kr kostar det men ska vara värt varendaste krona säger de som varit. Jag har fått ett presentkort av mormor och morfar där och velade mellan ansiktsbehandling och pedikyr, men jag var på djuprengörande ansiktsbehandling för en månad sen. Bättre med fotvård då man står hela dagarna.

Mmmm B och J det är farligt farligt farligt. Jag borde verkligen inte äta det, men idag var jag vek.

• Villemoa

Det låter inte helt fel! Äsch, man FÅR unna sig B & J nån gång ibland. Förresten, jag har heller inte gått upp nåt i vikt. Låg på -6 i v.11 och i förra veckan (24+6) låg jag på -2. Jag har ju iofs gått upp men jag ligger fortfarande på minus alltså kan jag ta en godisbit till

Heloise skrev 2010-08-03 23:04:19 följande:
    Man får det med, det är pedikyr de lux Ben/ fotmassage, slipning, filning och det vanliga, samt parafinbad och fint målade fossingar 795kr kostar det men ska vara värt varendaste krona säger de som varit. Jag har fått ett presentkort av mormor och morfar där och velade mellan ansiktsbehandling och pedikyr, men jag var på djuprengörande ansiktsbehandling för en månad sen. Bättre med fotvård då man står hela dagarna.   Mmmm B och J det är farligt farligt farligt. Jag borde verkligen inte äta det, men idag var jag vek.
  • Ninnnis

Sonja68 skrev 2010-08-03 21:31:51 följande:
    Kvällens kommentar från T: Vi såg ett program med en brittisk kille som hade jättekonstiga framtänder och läspade när han pratade med sin brittiska accent. T frågar: "Mamma, pratar han lesbisk (läspisk) engelska?"

• Ninnnis

Lanovia, jag drömde inatt att jag loggade in och såg att du hade plussat... Med tanke på er reaktion kanske det är dags att skippa skydd framöver?

• lanovia 08

Hehe... tror vi väntar lite till. Som Heloise skrev är det skönt att låta kroppen återhämta sig liiite till.
    Jag vill se att kroppen kommer tillbaka i rätt spår igen först. Börjar faktiskt känna att indinanerna skulle vara mer än välkomna nu. Trodde ju aldrig man skulle sakna dem men...

Ninnnis skrev 2010-08-04 07:19:39 följande:
    Lanovia, jag drömde inatt att jag loggade in och såg att du hade plussat... Med tanke på er reaktion kanske det är dags att skippa skydd framöver?

• lanovia 08

Heloise med den känslan som du beskriver kan jag rekomendera profylaxkurs. Jag gick det och fick enorm hjälp därifrån, vet många i min omgivning som gått och tycker att det hjälpte dem massor! Där får du råd och verktyg för hur du skall ta dig igenom förlossningen utan att få panik.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...