• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru E

Jo men visst är en brunbränd Fru E hemma är bara mitt uppe o flytt och renoveringsbestyr hela dagarna så sitter aldrig vid en dator

Daa-jag är hemskt gärna med på en träff i sommar så säg bara till innan

Indianderna kom lägligt när vi var i Spanien, eller ja en småskruttig indian som inte vill försvinna utan kommer en halv droppe då och då.........passerat en vecka med detta nu och det börjar bli drygt.........trodde den rättat till sig men jaja

Ninnis-vill du skicka ditt mobilnummer till mig fick mobilen stulen i Barcelona så har inga nummer kvar

Nu sängen och imorgon en ny dag med rivning!

Kram &

• Sonja68

Snabbt gick det också. Jag är otroooooligt sölig och omständig när jag lagar mat, men jag kom hem kl. 17 och kl. 18 satte vi oss till bords Egentligen tar det nog max en halvtimme att göra, men jag är, som sagt omständig av mig när det kommer till matlagning.

• Ninnnis

Mmm, det låter gott Sonja! *sparar receptet*

Villemoa, mysigt med Kolmården, där har jag inte varit sedan jag var liten.

EA, inboxar! Vad trist med mobilen Är du helt säker på att det är indianerna då? Lycka till med flyttbestyren!

• Sonja68

Ninnis; observera att receptet är för 3 personer (konstigt, det brukar ju vara för 4 annars). Jag tog två burkar kräftstjärtar istället för en och så mer creme fraiche, kräftspad och buljong och slattade i lite vitt vin också. Som sagt, det blev jätteuppskattat av maken, men barnen var så där måttligt imponerade. Så fort det är något grönt i så ryggar lillan tillbaka (dillen). Men det kan jag inte ta hänsyn till alla dagar Vissa dagar är det vuxen mat som serveras, andra dagar är det barnens favoriter, typ fiskpinnar och varmkorv.

• Sonja68

Ninnis: blev det nåt dopp i poolen igår? Eller nöjde du dig med glass ?
    Jag tog mig inte iväg igår någonstans. Vi hade besök i två omgångar och sedan jag lagt barnen bättringsmålade jag i tvättstugan.

• Sonja68

Idag regnar det här. VAd har ni för väder tjejer?

• Sonja68

Ikväll ska jag med flickorna och besöka Sommardagis/fritids.
    Då ordinarie dagis och fritids stänger 4 veckor för semester så samlar de ihop de barn i kommunen som har föräldrar som INTE har ledigt exakt v27-V30, på två ställen i kommunen.  Vi har hamnat på ett dagis/fritids i centrum, så det är ingen direkt omväg för oss.
    Ikväll ska vi få besöka lokalerna och bekanta oss med sommarpersonalen.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...