• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

Nu kom SOLEN Hoppas det håller i sig nu, för imorgon kväll har vi grillfest på jobbet.

• Sonja68

I denna miljö jobbar jag. Ett helt okej ställe att ha grillfest på, tycker ni inte?

• Ninnnis

Det ser inte helt fel ut, Sonja! Jag ska iofs inte klaga, jag har trots allt ett glittrande Öresund med sin fina bro utanför förnstret

• Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-30 13:52:23 följande:
    Det ser inte helt fel ut, Sonja! Jag ska iofs inte klaga, jag har trots allt ett glittrande Öresund med sin fina bro utanför förnstret

Svårt att toppa Men vi har en glittrande Kalixälv utanför fönstret. Vatten som vatten, haha!

• Sonja68

På tal om vatten. Nåt som glädjer mig oerhört är att maken ska iväg med en kompis och fiska i Finska Lappland i helgen. En svensk kompis, som han börjat umgås med mer o mer. Bra kille. Dit kommer förstås några kompisar från Moscow också, men ändå. Dels ska det bli skönt för mig att få ett litet brejk. Kanske får jag något gjort hemma också. Men jag är genuint glad för att min make får komma iväg från renoveringen och stök hemma och får vara i naturen och fiska och umgås med grabbarna. Det behöver han!

• Fru Bygg

Åhh nej... Daa. Det är väl inte redan nästa vecka som ni kommer på besök till Skåne? Det är ju typiskt isåfall, det är typ den enda veckan jag inte kan i juli och jag vill ju så gärna träffa dig!

• Fru Bygg

Sorry alla goa tjejer för att jag inte kommenterat alla inlägg. Jag har inte mycket tid alls att sitta vid datorn. Nu har ju maken semester också och sen har vi varit en hel del i Blekinge. På fredag så skriver vi papperna på banken och sen är vi officiellt ägare av sommarstugan.

Jag tänker på er alla och håller tummar och tår där det behövs!

Kramar till er alla i mängder!

• lanovia 08

Tittar in lite snabbt från stugan. Sitter vid makensjobbdator och kan inte med att sitta hræ så længe. Blir ju hans jobb som betalar uppkopplingen.
    Har varit hær en vecka nu. Så underbart skønt vi har haft det! Men imorgon tænkte vi åka hem igen få några dagar hemma också innan maken  skall jobba igen.

Fru Bygg vad roligt med sommarstugan! Førstår om du inte hinner vara hær så mycket men vi finns hær nær du har tid igen.

• lanovia 08

Daa skrev 2010-06-30 12:44:49 följande:
    Jaa! Skåneträff! *hoppar och viftar* *räknar* Vi borde dyka upp i Skåne på tisdagen skulle jag tro. Om jag inte tänker helt fel så är det på tisdagen vi borde passera Göteborg... Lanovia? *tittar mig ivrigt omkring*  

Oh skall jag få træffa Daa(+2 imagen) igen. Tjoho!!! Vad jag vet så har jag ingenting inplanerat på tisdag utan kan absolut!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...