• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

Bra jobbat Ninnis

Jag jobbar denna vecka och en vecka till.
    Då har jag 2½ dag semester ensam då jag ska låna ut flickorna till typ mormor o morfar och brorsan med familj, innan vi åker. På dessa 2½ dagar ska jag packa inför resan. Krävs lite planering att packa för 4 pers. (Maken packar sitt själv, men jag tvättar och förbereder så han behöver bara slänga ner sina grejer i väskan).

• Ninnnis

Hoppas det blir lite tid för lite egentid och avkoppling under dina 2,5 dagar innan resan!

• Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-29 14:47:12 följande:
    Hoppas det blir lite tid för lite egentid och avkoppling under dina 2,5 dagar innan resan!

Forget it...

Men när man är ensam hemma känns det lättare att tänka och planera i lugn och ro.
    Funderar allvarligt på att låsa dörren och dra ur telefonjacket, så jag får tvätta o packa ifred. Annars har alla hemkomna semestfirande släktingar en tendens att "svänga förbi" på en kaffe till mig som "ända har semester".
    Trevligt, visst, men man får ju inget gjort. Och jag har verkligen massor att göra.

• Sonja68

Stress, stress *jobbar vidare*

Ha en skön träningstund Ninnis. Avundas dig. Jag hinner inte träna nu. Tyvärr. Men OM jag får undan målningen i tid så kanske det blir tid över till en promenad eller, som vi gjorde i söndags: tjejerna cyklade och jag joggade bredvid K som håller på att lära sig cykla. Hon kan nu, men behöver stanna rätt ofta och vila Och jag måste springa bredvid, beredd att hugga tag i stången där bak, när hon brakar iväg åt fel håll.

• Ninnnis

Jag tycker abslout att du ska dra ur telefonjacket och låsa dörren! Då kanske du får tid för lite lite avkoppling...?

Väninnan messade precis och frågade lite försynt om det inte var lite synd att stänga in sig i träningssalen i denna värmen... Hon föreslog att jag istället tar med min lilla familj till dem för ett plask i poolen, en glass och en promenad. Jag tänkte ju samma sak, men vågade inte förelså det

Det verkar tyvärr inte som att maken och vovven hinner komma ( ), men jag tänker i alla fall åka dit och äta glass!

• Villemoa

Sonja & Bruttan: kraaaaaam! Karlslokar.....

Fru Sy: hoppas verkligen att dina kläder har krympt i höst! Hurra för blåsan!

Daa: passa på att ta sovmorgnar du för framåt januari blir det inte många av den varan.... Jublar fortfarande när jag tänker på att du väntar tvillingar, hurra!

Vi har varit på Kolmården i dagarna två och haft det jättebra. Det bästa var ändå att se Moas glädje och lycka, man har ju torkat en tår eller två ur ögonvrån...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...