• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

kram till dig Fjällis!

Min midsommar har varit ungefär lika energikrävande som din...

Lite mys och pys blandat med sur och rabiat make, renovering, överförfriskad störig make och proppskåpet brann igen för honom... Blä, vad jag är less på detta!!!

• Ninnnis

Stor kram till Bruttan och Sonja! Hoppas den här veckan börjar bättre än den förra slutade. Kram igen!

• Ninnnis

Här har det varit riktigt sommarväder hela helgen (för ovanlighetens skull på midsommar). Vi har varit hemma och tagit det lugnt, grillat hos svägerskan & co, promenerat i skogen, varit vid havet (vovven badade, vi fegade), putsat fönster, tittat på fotboll, grillat lite till samt haft svärfar på söndagsbesök. På det stora hela en lugn och härlig midsommarhelg Ett par dagar med sol, värme och ledighet gör underverk för min energinivå!

Nu sitter jag på jobbet med fönstret öppet och längtar ut. Men man kan ju inte vara ledig jämt

• Daa

Bruttan och Sonja: Kraaaam på er.

Ninnis: härligt med härlig midsommarhelg.

• Daa

Bruttan, förresten: det verkar bli så att vi drar söderut på lördag och vi kommer att passera Vilhelmina då. Om du har möjlighet kan jag se till att det blir ett rejält stopp där för trådfika och kramar. Inboxar dig mitt mobilnummer (och hoppas att du har tid att drälla på BT nog länge för att få det (annars kanske någon annan som har Bruttans mobilnummer kan förbarma sig över mig...))

• Daa

Hej Ninnis!
    Det känns bra att ha semester. Den senaste veckan har både trötthet och illamående ökat på sig rejält, så det var tungt att jobba de sista dagarna. Nu ska jag bara viiiila fram tills vi åker. Ja, lite pyssel kanske det blir (när jag tänker efter är det egentligen en hel del som jag behöver få gjort... Men det tar jag i en lämplig takt. Huvuduppgiften är att få i sig mat regelbundet).
    Midsommarhelgen har varit helt okej. Jag har känt mig begränsad av ovan nämnda trötthet och illamående, men det får vara så.

Ninnnis skrev 2010-06-28 08:19:43 följande:
    Hej Daa! Hur har din helg varit? Hur känns det att ha semester? *avis*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-06-28 08:25:31 följande:
    Huvuduppgiften är att få i sig mat regelbundet.  

Det tycker jag låter som en alldeles perfekt målsättning!

• Ninnnis

Trötthet och illamående är ju trots allt en del av något alldeles fantastiskt, så jag tycker du ska ta tillfället i akt och försöka bara koppla av och njuta

• Daa

Känner jag mig själv rätt, kommer det att bli alldeles nog så svårt... Nyckelordet är: Disciplin!
    Har dag 1 lyckats med det första målet: frukost innan 8.00 (men det var på håret).

Ninnnis skrev 2010-06-28 08:28:07 följande:
      Det tycker jag låter som en alldeles perfekt målsättning!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...