• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

Jag har ju släkt i Kvidinge (Åstorp/Klippan) så Helsingborg brukar vi vara till, men Österlen är nog ändå min favorit. Så hiimla mysigt!

• Ninnnis

Daa skrev 2010-06-28 12:17:06 följande:
    Trådkramarna tänkte jag väl inte slippa undan. Ni skulle bara våga smita!

• Fru sy

Hej tjejer!!

Har varit inne på mottagningen idag och gjort vul, och det såg bra ut Fanns en äggblåsa på 17(mm) så jag fick en spruta som jag skulle ta nu i eftermiddag, och det har jag gjort. Fixade att ta den själv, stolt över mig! Så som läkaren sa " nu skall ni vara tillsammans idag och imorgon" Första gången man få sex ordinerat. Men det skall vi nog kunna fixa

Sen passade jag på att shoppa lite kläder, mina sommarkläder hade blivit lite små så jag har komplitterat med lite nya shorts, tröjor och linnen. Får väl erkänna att jag hoppas på att de oxå blir för små snart

Nu skall jag återgå till symaskinen.

• Ninnnis

Fru sy, vad härligt att det såg bra ut! Duktigt att ta spruta också. Den här gången har ni ju alla förutsättningar i alla fall

• Fru sy

Vi har fått en vattenläcka här i huset, så nu har vi massa hantverkare och rörmokare här. Trist men inte så mkt man kan göra något åt. Förhoppningsvis får vi ut det mesta på försäkringen, och så behöver vi inte fundera på vilket rum vi skall börja renover i till hösten för det blir ju ganska givet. Trist bara när det var det enda rummet som vi inte hade behövt renovera på ett tag...

• Ninnnis

Nej vad trist, Fru Sy! Men skönt om ni slipper bråka med försäkringsbolaget i alla fall.

• Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-28 13:23:15 följande:
    Sonja, menar du detta?www.fl-lundgren.se/valkommen.htmlJag har inte varit där själv, men det ska tydligen vara jättetrevligt.

Ja, det var det jag menade Där är jättemysigt och supergott fika *slickar mig om munnen*

Fru Sy, härligt med fin blåsa, hihi!

• Fru sy

Sonja68 skrev 2010-06-28 14:23:31 följande:
     *Fru Sy, härligt med fin blåsa, hihi!

Ja det var härligt!! Första gången jag hade en blåsa, bara att hoppas att det är något ägg i blåsan oxå!

• Ninnnis

Heja blåsan och äggen!

Nu ska jag köra hem (via mataffären) till min fina make och min fina hund. Ikväll blir det makens festkyckling och fotboll, det tror jag minsann måste kompletteras med ett gott vin...

Kram på er!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...