• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fjällbruttan

Halloj.. heldag i Vilhelmina med alla barnen, men jag lever
    Och jag ska få finbesök på LÖÖÖÖÖÖRDAG!
    Då döps Grodan och då kommer världen bästa blivande dubbelmamma och övervarar doppningen Så glad!!

Nu sängen så jag hinner sova något innan en "halvmeter eter" (Signe´s nya namn från en arbetskompis ) vaknar och ska äta igen!!

Kram till alla

• Ninnnis

God morgon!

Sonja, härligt med ensamhelg för dig och kompishelg för maken.

Lanovia, jag kan tänka mig att ni har haft det härligt i Fjb i detta vädret

Fru Bygg, så kul med sommarstugan!

Bruttan, är det världens bästa blivande dubbelmamma som jag känner och som börjar på "D" och slutar på "aa"? Åh vad mysigt i så fall! 

• Ninnnis

Idag är det soligt och fint igen, härligt! I eftermiddag ska jag och bästaste kollegan åka in till stan för bio och middag

• Daa

HIIIhihi! Det ska bli så roligt!
    *viftar med händerna av förtjusning och hoppar upp och ner* (litegrann i stil med Ninnis presentationsbild )

Fjällbruttan skrev 2010-07-01 00:54:44 följande:
    Halloj.. heldag i Vilhelmina med alla barnen, men jag lever Och jag ska få finbesök på LÖÖÖÖÖÖRDAG!Då döps Grodan och då kommer världen bästa blivande dubbelmamma och övervarar doppningen Så glad!!
  • Daa

Men åh... Typiskt.
    Jo, vi kommer ner på tisdag och stannar till fredag då vi drar vidare till Kalmar.
    Det finns väl bara en lösning då: en Norrbottenssemester för er del. (Okej då, kanske nästa sommar. Kan tänka mig att ni får det lite svårt att slita er från Blekinge i sommar. Åh, så kul med stugan!)

Fru Bygg skrev 2010-06-30 15:30:54 följande:
    Åhh nej... Daa. Det är väl inte redan nästa vecka som ni kommer på besök till Skåne? Det är ju typiskt isåfall, det är typ den enda veckan jag inte kan i juli och jag vill ju så gärna träffa dig!

• Daa

Jajamen! Och jag ska få träffa lilla E. Utanför magen den här gången. *fortsätter dansen*
    Lanovia, vi åker från Karlstad på morgonen någon gång.

lanovia 08 skrev 2010-06-30 22:03:29 följande:
      Oh skall jag få træffa Daa(+2 imagen) igen. Tjoho!!! Vad jag vet så har jag ingenting inplanerat på tisdag utan kan absolut!

• Daa

Mysigt.

Ninnnis skrev 2010-07-01 07:46:29 följande:
    Idag är det soligt och fint igen, härligt! I eftermiddag ska jag och bästaste kollegan åka in till stan för bio och middag

• Daa

God morgon, förresten.

Idag hade kroppen vett att sova i alla fall tills maken väckte mig för den obligatoriska hejdå-pussen. Men sedan var det kört.
    Under en regnig dag här blir det: sy vidare på jeansklänningen (som har tagit alldeles för lång tid), följa med en kompis på slutprovningen av hennes brudklänning, försöka boka lite boenden längs vägen och hoppas att det finns någonstans där vi kan sova.

• Fru sy

Jag vill oxå träffa dig Daa, när är det du tänker dig att åka igenom småland?

• Daa

Fredag till söndag tänkte vi drälla omkring i Kalmartrakten. Det vore jätteroligt om vi kunde styra upp en träff där också.

Fru sy skrev 2010-07-01 08:20:31 följande:
    Jag vill oxå träffa dig Daa, när är det du tänker dig att åka igenom småland?

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...