• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud
    Kramarna är av de oändligt svävande i luften slagsen, så sär är massor till dig!
  • Hvidbrud
    Blä för bråk med makar och sambor. Men man ska inte underskatta makeupsex... He he
  • andbeyond

Tar med mig {#lang_emotions_nalle} och smyger in till blompojkens rum och lyssnar på Harry. Har läst böckerna kanske 10 gånger men de är ju så braaaa! {#lang_emotions_innocent}

*slänger sig handlöst in i kramutbrottet och hoppas att det inte har avslutats*

Systerdottern på 3 år började gråta idag när jag skulle åka hem.. vad det gör ont i hjärtat!

Jag hoppas bråk och irritation på männen har minskat såhär framemot kvällen! {#lang_emotions_smile}

• passionsblomman

Haha, nu har män och pojkar gått och lagt sig. Så nu får man en lugn stund!{#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cheers}*skålar i Cola Zero*

Harry Potter är så bra att det blir spännande fast man mycket väl vet vad som ska hända! Ikväll var det kapitlet när de är i Förbjudna skogen och hittar Kentaurer och den dödade enhörningen. Sonen ligger helt andlös och trollbunden med bara den fräkniga lilla näsan ovanför täcket...{#lang_emotions_ghost} Huuuuu!

Men vad jobbigt det är att läsa högt när man är förkyld så det skaver i halsen. Hoppas det går över fort. Jag har så mycket att städa och fixa med. Idag skulle vi varit och köpt nya fotbollsskor åt sonen, men det sket sig ju när alla mådde risigt. Få se om jag ids imorgon.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-04-21 20:51:58 följande:
    Ninnis vad tråkigt att börja bråka med maken i telefon. Har ni rett ut det nu? *kramar*

Nä. Vi har inte pratat sedan dess, bara ett neutralt god-natt-sms igår. Han kommer hem sent ikväll/natt och har svärmor med sig. Hon ska förhoppningsvis flyga till Kreta på lördag.

*kramar tillbaks*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-04-22 11:34:23 följande:
    En jättekram till Ninnis.

Tack. Jättekram tillbaks

• lanovia 08

Brukar ni vara osams länge när ni bråkar Ninnis? Själv fixar jag inte mer än någon timme, max. Martyr i just den bemärkelsen är nog inte min starka sida.
    *kramar*
    Jobbigt att svärmor kommer med om ni behöver prata men bara hoppas hennes resa blir av.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan