• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Oh vad kul det hade varit att träffa er!
    Kan tyvärr inte Valborg, men jobbar inte folk då? Det brukar jag göra.

• Fru Bygg

Kan du ngn annan helg då, Lanovia. Jag kan inte de kommande tre helgerna, men annars är det rätt så oplanerat framöver.

• Fru Bygg

Nu ska jag lämna över till maken och så ska jag ut på tjejkväll ikväll med en annan mamma från mammagruppen. Vi ska äta lite och gå på bio, ska bli skönt. Men man kommer nog att sakna Ella lite!

• Fjällbruttan

Hej!

Vi har kommit hem med Grodan, sent i går kväll och allt är bara bra
    Tack för alla hälsningar och hejja-rop, det har gjort de lååååååånga leveransdagarna lättare!

Grodan sover och sover och äter dessemellan på mig och dessemellan tillägg eftersom min mjölk inte kommit än..men idag fryser jag och har ont i brösten så jag hoppas det är på G. Har sovit en massa idag och resten har jag myst med lilla vild som är mycket nöjd med att ha fått hem mamma och pappa...

För övrigt överraskade vi barnen med att dyka upp vid halv elva i igår kväll
    Vi var tvugna att vänta in pku-testet (48 timmar) och sen svaret på billirubinprovet.
    Vi låg på gränsen för billirubin men bara vi tillmatade henne lite mer och har kkontakt med bb fick vi åka hem, så då drog vi.
    Gissa om de stora tjejerna flög ur sina sängar då jag kom tassande..
    och gissa hur mycket jag grinade då jag ÄNTLIGEN fick krama dem!!
    Så skönt!!

Nu ska jag snart mata Grodan som fortfarande inte har nåt namn...
    Hon var ingen Elvira

Kram till er alla!

• Fjällbruttan

Oj.. ammningshjärna.. ska läsa ikapp när jag hinner, så klart

Kram

• Fjällbruttan

Läst ikapp, glömt mer än hälften, men har snott åt mig lite kramar och lämnar en jättehög att ta av!!
    Det suger med bråk, som vanligt och det är skit när man bor ifrån varandra och ska tjasa i telefon... eller överhuvudtaget tjafsa i telefon!

Här är allt lugnt för tillfället, fast pappa gick visst i strejk då jag kom hem...
    maken fixade lunch och såg till att jag sov två ggr innan han for och jobbade,
    barnen dukade tömde diskmaskin och fixade, jag lagade middag, sparkade igång två tvättmaskiner och eldade i pannan och pappa....SOV!
    Orkar inte ens säga nåt...maken får ta det.

Blomman, sjuka envisa dumma män.. blääää!

Ninnis, kram kram kram!

Och kannån vänlig själ föklara alla dessa nya smilisar, jag fattar nada...

• passionsblomman

Bruttan, jag såg smileysarna så jädra dåligt att jag tog och förstorade dem allihop så jag kunde lura ut vad det var...en med plåster för munnen, en med dollarögon, en tomte, en glad jävel och en mer elak jävel...alltutifrån humör och baktankar.
    Fast jag gillar det gamla asgarvet bättre än det nya. Och så den som kräks och den som gråter med tårar. Fast den kunde gott haft en hel pöl under sig så det blev realistiskt som jämförelse med verkligehetn.

Ojdå, Harry Potter-dags. Kommer snart!

• Fjällbruttan

Jaha???? Och vart hittar man dem??
    Fattar inget, tänk på att jag har amningshjärna

• passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-04-22 20:22:09 följande:
    Jaha???? Och vart hittar man dem??Fattar inget, tänk på att jag har amningshjärna

Längst till höger på samma rad där du kan välja fet och kursivt. Klicka på -gubben!

• Hvidbrud

Ja!!!! Jag kan skriva i stora fältet!!! Tack bt för att ni fixat det! Blev bara så överraskad, men nu kommer jag till det jag skulle skriva: välkommen hem bruttan!! (de har tagit bort möjligheten för fetstil ect men jag menar det...)(jag kan ju skriva, så vad gör det ?) klart att de överföll dig när du kom hem! De har säkert saknat dig minst lika mycket som du saknat dem! Ingen Elvira? Vad blidde det då...? E-mma? E-rika? E-smaralda? E-lektra? E-ira? Eller det på I? Nä, jag vet hur svårt det kan vara! Kram och välkommen hem!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan