• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

Då får vi ropa in Fru Bygg igen *hoho* när är en dag som passar!?! Eller kanske Lanovia som får komma med lite datum då de kan ta sig ner......

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-04-22 14:41:31 följande:
    Ninnis, hur påverkas ditt arbete av det här askmolnet egentligen?

Lite både och, faktiskt. En del kunder ställer in träning eftersom de inte kan inte ta sig hit, medan en del passar på att träna hos oss när de ändå har folk som är fast på marken. Så vi har faktiskt fått mer att göra på det stora hela.

• Fru E

Träna på att flyga kanske eller nåt däromkring {#lang_emotions_undecided}

• Fru Bygg

Jag är här nu tjejer! Jag och Ella var bara ute och servade målaren med lite kaffe. Det är aldrig fel att ställa in sig hos hantverkare...

• Fru Bygg

Jag vill gärna träffa er goa tjejer igen!!! Är det en vardag eller helg som gäller?

• Fru E

Finns kanske någon klämdag som vi kan ta eller en röd dag som inte är familjehelig?

• Fru Bygg

Det är ju i så fall valborgsmässoafton på dagen. Vi har inget planerat då iallafall. Det är ju om en vecka på fredag.

• Fru Bygg

Hallå, vart tog alla vägen? Kom chefen eller?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan