Har precis haft en mindre argumentation med maken, bråk är nog för grovt att kalla det. Började med att jag under bilfärden hem från föräldrarna blev lite sur för en sak, han blev lite grinig tillbaka jag blev i min trötthet ledsen och började gråta. Vi satt tysta, han somnade. Färden på 1h gick mest ut på tystnad och några få fraser. När vi kom hem och han började satsa på att packa upp så undrade jag om vi inte hade viktigare saker att göra?
ÄH vaddå? ja prata till exempel, du kanske kan fråga varför jag gråter så tårarna sprutar?? Ja men det vet jag ju redan. Jaha? Ja du är trött.
Helt rätt jag är svintrött men det finns annat som får mig att gråta också. Vi fick satt oss ner och pratat igenom det. Jag är inte heeelt nöjd än men det känns bättre.
Nu är maken och tränar fotboll. han ville absolut inte gå utan tyckte att han skule vara hemma hos oss när jag är så trött och ledsen. Men på något vis fick jag tvingat iväg honom. Han tycker det är så kul att träna o spela och tränar han aldrig får han ju inte vara med på matcherna. Nu har han missat träningen typ i 2v p.g.a familjelivet och sjukdom så idag var det dags.