• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Ninnis: hur är det med dig idag? Jobbigt att bli osams sådär.
    Och trist att det drar ut på tiden med renoveringen.
    Kram.

• Daa

Sonja: Fy vad jobbigt med de svullna benen. Hoppas du hittar någon varaktig lösning till det. *hejjar och peppar för cykelfixning*

• Daa

Förresten, Sonjag och Ninnis: Jag tycker att det börjar kännas tjatigt att gnälla om trötthet och illamående, men det verkar ha blivit en del av mitt liv nu. Illamåendet är inte alls lika påtagligt som i höstas, tack och lov, men det ligger ändå i bakgrunden och stör. Tröttheten är som den är. Tänkte försöka mota den med motion. Hittills funkar det sådär, men man kanske behöver komma igång ordentligt.

Annars har jag äntligen tagit tag i syendet och skaffat material och mönster. Ägnar en del av mina kvällar åt att sitta med mitt "Super Easy"-mönster och inte fatta någonting. Fast till slut fattar jag nästan i alla fall.

• Daa

Hvidbrud skrev 2010-04-20 20:42:16 följande:
     Tror det är dags för ett kramkalas/kramutbrott till!!! KRAAAAM!!!!
    Jaaaa! Kramutbrott!

*kramar*
  • Daa

Oj. Varför blev texten alldeles grå?

Hihi. Lyckades läsa mitt eget inlägg fel och undrade vad jag menade med kramut-brott. {#lang_emotions_laughing}

• Sonja68

Hej Daa *vinkar* Jobbigt med illamående. Hade ju varit lättare att ta om man visste att det var pga att man var gravid tex. Tröttheten är jag själv offer för... blä....Men jag tycker faktiskt att det känns lite lättare nu när det är ljusare ute och så tycker jag mig märka att motion gör mig piggare på sikt. Men jag ÄR kvällstrött, det är bara att konstatera. Min rytm kräver att jag lägger mig senast 22. Väckaren ringer ju redan 5:20, så det är klart att jag måste gå och sova tidigare då. Alla fattar det utom min man som tycker jag är trist som börjar gäspa vid 21-tiden.

Jättekul Daa att du är igång med "syeriet"! Mycket positivt KÖr på bara!

Jag har inte lärt mig några av dessa nya funktioner. Finns asgarvet kvar?! *provar*

• Daa

*vinkar till Sonja* Jamenvisst är man trött om kvällarna när man måste upp okristligt tidigt.
    *letar en smilie som ser trött ut* Den här skulle kunna tolkas som en tokgäsp,  {#lang_emotions_yell} men man ska nog inte lita på att folk uppfattar den som en sån.

Jaaa, skönt att asgarvet är kvar. Hur skulle det annars gå?

• Daa

passionsblomman skrev 2010-04-21 12:07:27 följande:
    *prövar att skriva kursivt*YES! Detta har jag längtat efter länge!

Visst är det roligt?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan