• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

Men vänta nu, hur gjorde d den arg gubben Daa?
    kursiv, understruken, fet stil  ... okej... ♥ ψ hihi,

• Sonja68

understruken stil, funkar den?
    {#lang_emotions_cat}{#lang_emotions_djavulsk}   Åh, nu hittade jag smajlisarna!

• passionsblomman

Daa skrev 2010-04-21 12:10:16 följande:
      Visst är det roligt?

Ja nu kanske det betonas mer och skriks mindre i diskussionstrådarna framöver...

Sonja68 skrev 2010-04-21 12:45:46 följande:
    Nä det funkar inte. Eller?  

Nuprövar jag att citera mer än ett inlägg i taget

• Hvidbrud

Nä, jag kan bara skriva i sodfoten... Så tråkigt! Men det ser gint ut när ni andra skriver! Kram!
  • Hvidbrud

Det hår inte från min fiffiga telefon... Nu blir det att tända datorn som förr och det vet jag att det inte blir tid till .
  • passionsblomman

Åh, nu har jag haft en smärre sammandrabbning med min förkylde sambo.
    Shit alabama! {#lang_emotions_throwup}

Jag hatar när han är sjuk, det är tamigfan jobbigare än att vara sjuk själv! Och jag är ju dessutom risig själv och har svinont i halsen. Fast det har jha inte ens märkt, efterso  han är upptagen med att uppleva hur det är att vara nära döden...

...men tror ni att han kommer att stanna hemma från jobbet imorgon? Nejdå. Man kan ju inte vra hemma från jobbet. DDet går inte an (idag är hans lediga dag ifall ni undrar vad han gör hemma idag)
    Alltså tänker han vara maximalt sjuk idag och tror stenhårt på att då är han frisk imorgon och dunket i bihålorna borta. Att idag masa sig iväg till apoteket och köpa nässpray, det är bara onödigt. Och att vi behöver få hem lite mat idag också. Han är ju ändå inte hungrig nämligen.
    Fast vi råkar ju ha en son också....
    Och "då är det väl bara att jag åker och handlar då!" Jaha? För ditt bihåleonda slår mitt halsonda då eller vad? Eller vänta nu...han ska vara maximalt sjuk idag, för det passar med att han måste ju jobba imorgon. Jag kan vara lite halvsjuk i flera dagar istället, och därmed göra allt hemma ändå, jo för det passar med att jag ju ändå inte har något jobb. Och då är det ju inte lika illa om jag går och är lite sjuk. Det drabbar ju liksom ingen ändå.

Jävla patetiska ynkepynk! {#lang_emotions_yell}Jag blir helt galen och tappar varje tillstymmelse till medlidande. Han lider alldeles tillräckligt själv. Odrägliga karl.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan