• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • porchez

hejja oupsie! Hoppas du får nåt av alla de jobb du söker, är di alltså beredd på att flytta för ett jobb? Du är isf välkommen till vårt län, jag trivs alldeles ypperligt här!

Just det välkommen Cuddly! Jag bor nånstans mellan Göteborg och Stockholm

Måste även instämma om att fräknar är vårtecken, men jag har ju inte ens fått det än

Nej nu måste jag till jobbet, farligt att starta datorn innan man ska iväg, fastnar så lätt

• snaily

*hypnotiserar telefonen så den fortsätter vara tyst*

Börjar så smått fundera på avfärd till Falun... vågar knappt skriva det.

Fru E
    Det är som jag fattat det HCG som utlöser överstimuleringssymptomen, och även om du blir/är gravid nu så tar det väl nån vecka innan det blir några ordentliga HCG-mängder. Alltså borde det teoretiskt sett kunna bli lite bättre nu för att sen bli lite sämre igen (om du plussar).

• _koko_

Ååååh, snaily, LYCKA TILL!!!! Tänkte skicka ett sms men märkte att jag inte har ditt nummer i min telefon!!! Tror iofs jag har kvar det i inboxen, ska kolla!

Lycka till Nenne och PB också!!!

Telis - Vi ses vid entrén till restaurangen 11.30 idag om jag inte hör något annat, haha, förresten, har du mitt nummer? Får kolla om jag har ditt i inboxen och skickar mitt till dig för säkerhets skull.

Nu påklädning och kurator!

• Telis

koko, det säger vi och jag har ditt nummer!

Fett LYCKA TILL till nenne, snaily och Passionsblomman idag!!!

• Vännerfan

Stort, stort lycka till vår RUL:are, VUL:are och ET:are idag!

Porchez och MSW, Tack för lyckönskningar!

Cuddly, Glömde svara att jag har en son som är snart 3 år. Bor i Blekinge.

Oupsie, Håller tummarna för dina jobb! Speciellt för det som låg nära mig!

Ha en bra dag allihop! Ihhhh, vilken spännande ikappläsning det blir sen!

• Telis

Oupsie, stort LYCKA TILL till dig också med jobbansökningarna!!

• MSW

PB: Förlåt förlåt! Och skogaholmslimpa och oboy låter super!
    Har förövrigt en kompis (eller makens kompis) som skickade "grattis nu är du halvvägs till 70" till sin bror när han fyllde.. Av någon anledning fick han inte svar på det!!

Fast jag gjorde ett test på fejjan vilken min riktiga ålder är och då fick jag 40.. SÅ då kanske jag få smaka någon mun vin också..?

Idag har jag och plutten sovmorgon, lämnar plutten vid strax innan 11..

Snaily: *Skickar onda ögat till telefonen så den inte vågar annat än att fortsätta vara tyst*.. När åker ni?

• MSW

Ja Oupsie, lycka till!! Något av alla ställen borde juh inse att det är just dig de behöver!!

• MSW

Och förresten, (vet att ni pratat om det innan) måste man få mail var enda gång något händer på FB? Och om inte, hur gör man för att ställa in så att man slipper?

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge