• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • snuttfia

Precis en sån inbjudan ville jag ha från början. Det är så snyggt! Kul med bröllopets abc också, skickar du dem med inbjudan? Fint blev det :)

Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-26 21:55:00 följande:
    Så nu är mina inbjudningskort klara för lådan, imorgon är det dags. (Bilder finns i mitt galleri.) Köpte frimärken med pussmunnar på, passande nog!
    Jag fotade också våra kort, ligger i galleriet nu. Försökte ändra namn på bilden som inte vill laddas upp men den funkar ändå inte :-/ nåja, ingen större fara, bara lite skumt. Blev dåliga bilder på korten i mörkret tyvärr...
  • a n n a

jaao: me to! jag tränar för att behålla vikten :) annars rasar jag o det är inte speciellt bra...

• Fröken Strössel

Snuttfia: Väldigt snygga inbjudningskort! Och det ska bli jättekul att se klänningen på men det ser fin ut!

Martina: De här sökorden, vad är det för något?

Jag fixar också festhäftet själv. Tycker att det är roligt att pilla lite och vill inte lägga för mycket jobb på våra toastmasters.

Igår bokade jag en secret box-fotografering! Ska bli väldigt roligt att testa på och se om det blir några fina bilder!

• jaao

Martina, gu vilket roligt häfte det kommer bli! Vart får du alla bra idéer ifrån?

Jag har föresten vänner som går på zumba och det ska visst vara superkul...och med tanke på hur de ser ut så ger det resultat på kroppen också! Har inte vågat testa själv ännu dock, jag har noll taktkänsla (min 6åring spöar mig lätt i gitarhero trummning...det säger en del haha) Neee, jag håller mig till pilates jag

anna, ja har faktiskt gått upp några kilon sedan jag började i november Nu är bmi:t över 17 wiiihooo.

Snuttfia, när får vi se klänningen pååååå? SÅ nyfiken! Älskar den verkligen!

• a n n a

men Zumba kan man väl göra hemma? Jag som ensamstående mamma ÄLSKAR hemmaträning - gärna framför teven till ngt bra teveprogram :)

• Bluebride

blev ingen näbbklänning, någon som bjöd över mig, den gick ut så tidigt på morgonen

Jag är helt mörbultad. Halka 2 gånger idag. först på golvet på klapp och klang och den andra i källartrappen ute. Jävla snö

• pettan

Min pappa är helt galen!
    Fick värsta chocken när jag skulle till o betala räkningarna sent igår kväll!
    Han har sagt att han vill bidra med pengar till bröllopet och det är jättesnällt men absolut inget vi förväntat oss! Han jobbar med att underhålla vägarna i stan (kommunalare, kör typ grus och salt så här års!) så han har det inte särskilt fett!
    Jag har absolut inte frågat hur mycket han tänkt sig men har tänkt att 10000kr skulle vara rena drömmen och om det är 3-5000kr så är det helt perfekt oxå!
    Min underbara pappa har satt in 20000kr på vårat bröllopssparkonto!!
    Började typ grina, blev så glad!

• Hannaibröllopstankar

Snuttfia: Jättefina kort....
    Jag har skickat med bröllopets abc med inbjudan, en bilaga för sig själv.

Pettan.
    Åhh vad fint gjort av din pappa.

• Bluebride

pettan, vad snällt av din pappa. Vi väntar inga bidrag, men det verkar som att vi får hjälp med maten i alla fall, så vi får något i huvudtaget. Just nu riskerar vi att få elen avstängd

Svar på tråden MAJ 2010 del 4