• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • CiaLovesAndreas

Nu har vi fått tid för provsmakning av maten. Uj uj uj, det är verkligen på riktigt!

• Rapsbrud

Hillena - Håller med dig om pirret i magen! Apropå höjd på klackar: jag är inte heller supervan att gå i högklackat men de skorna jag har köpt är det 7 cm klack på och det känns som att det nog ska kunna gå bra. Ska bara gå in dem lite här hemma först.

Puh, i natt drömde jag att vi gifte oss flera månader tidigare än planerat och det gick inte alls bra, fick ingen vigselring eftersom den inte var färdig, glömde att lämna vigselintyget till prästen och kunde inte ens komma ihåg vilken präst vi hade haft... Var rätt skönt att vakna och inse att det bara var en dröm

Idag har jag fått jobb! Har varit arbetssökande i några månader nu men nästa vecka är det dags att börja jobba. Tur att man har varit förutseende och redan planerat det mesta till bröllopet

• gutebrud10

Grattis till jobbet rapsbrud, härligt när sånt löser sig

• SmUrftUsS

Hejsan!

Är ännu en majbrud som hittat er tråd =)
    Har inte kommit så långt här på bröllopstorget ännu men det skall bli ändring på det =)

• Rapsbrud

gutebrud10 - Tack så jättemycket! Känns skönt att veta att det faktiskt går att få jobb i dessa tider, ibland tvivlar man ju.

Har en nästan oförskämt bra dag idag, nu ringde de precis från guldsmedsaffären och sa att min vigselring var klar... Är det okej att springa dit genom snöslasket på en gång tror ni eller måste man ge sig till tåls till käre sambon kan följa med?

SmUrftUsS: Välkommen hit! Vilket datum är det dags för er?

• CiaLovesAndreas

Rapsbrud,
    Grattis till jobbet!

Åh, vad roligt att ringen är färdig. Jag skulle nog gå på en gång

• Rapsbrud

CiaLovesAndreas- Tack! Mmm, jag försöker hålla mig i skinnet här men det är inte lätt! Får nog förvara ringen hemma hos min syster sen, annars kommer den väl vara utsliten när maj kommer...

• Fröken Strössel

Rapsbrud - Grattis till jobb! Bra timing med ringen också

Snuttfia - Vad härligt att ha uppsatsen klar, stort grattis!

Martinaa - Så spännande med klänningen! Får du statusbilder ocksås om jag har sett att en del får?

Nu var det nästan fyra månader sen jag beställde min klänning och jag vill så gärna ha hem den! Jag funderar på om jag ska köpa en underkjol så att den verkligen får volym i kjolen men jag vet inte om det behövs. Får försöka komma frma till butiken och se om de har någon leveransstatus.

Välkommen hit SmUrftUsS!

• Martinaa

Välkommen hit Smurftuss!

Stort grattis till jobbet Rapsbrud, verkligen härligt! Lycka till och hoppas du kommer trivas!
    Jag var faktiskt och lämnade in en jobbansökan idag också. Har ett fast jobb, men har börjat vantrivas mer och mer så vill jag därifrån så fort som möjligt, men det gäller ju att hitta nåt annat först...

Var på Glitter och köpte en tiara idag. Har länge kikat på en på nätet, men den här va liknande och lite billigare så slog till på den istället.

Strössel:
    Nä, har inte fått några bilder. Enligt vad jag hört så brukar visst Milly vara duktiga på att skicka bilder undertiden, så vet inte om jag ska be om det eller ej? Det är ju en klänning de har i sitt sortiment så de vet ju vad de gör, bara jag som är lite nyfiken... :)

Cia:
    Kul med provsmakning! Hoppas det smakar bra! :D

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jobbigt när man vantrivs på jobbet. Hoppas att du hittar ett nytt snart som du kommer trivas på.

Jag köpte också min tiara på glitter + örhängen + halsband

Ja, jag hoppas verkligen att det kommer smaka gott

Svar på tråden MAJ 2010 del 4