Tjo! Äntligen den här dagen avklarad. Ska bara stå ut imorgon med så är jag ledig hela helgen sen, härligt.
I måndags var jag och sambon och lämnade vår första inbjudan faktiskt. Vi ska inte skicka dem förrän nästa vecka, men just det här paret har åkt på bröllopsresa nu och kommer inte vara hemma när korten går ut. Så istället för att de skulle få läsa det på typ facebook så gav vi den personligen på villkoret att de också får hålla tyst om det en vecka till! Kändes jättepirrigt att ge den och nu helt konstigt att några vänner vet om våra planer. Vi har ju hållt det hemligt så länge nu...
Beställde just frimärken från Postens hemsida också. Valde de med pussmun *bridezilla* haha. Vägde korten och klarar mig preciiiis med ett frimärke, puh!
Strössel:
Här är ett exempel på sökord, www.korsord.se/game_popup.aspx fast jag gjorde ett eget istället, med bara bröllopsord! :D De bokstäver som bli över sen (som inte blir inringade) bildar ett "lösenord", självklart med lite bröllopsanknytning det också!
Jaao:
När jag började pyssla ihop häftet så tittade i de program jag har kvar från bröllop jag varit på, och valde de saker jag gillade. Sen har jag hittat en del idéer här på BT, tex bröllopsbingot. Tidslinjen var faktiskt sambon som kom på, och gissa om han är stolt över att han har bidragit med iaf EN sak i häftet
Bluebride:
Det var ju inte bra
Pettan:
Jisses, ingen dålig present! Våra föräldrar har också lovat att bidra lite ekonomiskt, men har inte en aning om hur mycket heller, men räknar väl på ungefär 10 000:- från dem tillsammans (alltså 5000:-/par).
Jag har funderat på Secret Box också, men vet inte... Skulle kännas konstigt att klä av sig inför en fotograf så, även om det skulle vara kul att se bilderna... Är ju medlem i fotoklubben här och har tillgång till deras enkla fotostudio. Får be en kompis fota åt mig istället
Rapsbrud:
Grattis till sjuårs- respektive tvåårdagen! :)
a n n a:
Zumba är väl en träningsvideo man har hemma och dansar till eller??