• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Fröken Strössel

Lim kan vara livsavgörande när det gäller bröllop!

• Bluebride

tur att man är scrapare och har alltid lim hemma om inte tuben har limmat igen lockat själv, morr

• Bluebride

Fler som har fått in väldigt få svar på sina inbjudningar, tror vi satt Osa´t för långt fram, 1 april.

Vi kommer bjuda på älgkött och potatisgratäng, svärmor fixar det, jag har lagt över ansvaret av maten till gubben och det verkar ha gått bra. Ska tänka på något vegetariskt, något litet bara.

Kanske bra att skriva in det på hemsidan imorrn, ska gå och lägga mig, mår illa, då detta har varit min otursvecka.

• Hillena

Vi har också sen osa men de flesta av våra gäster har varit snabba, det är såå kul när svaren trillar in. Nu längtar man såå tills det är 29:e maj.

• jaao

Men hallååå, jag som aldrig skrappat i hela mitt liv... hur vet jag vilket lim som är bra?

• EmMagnus

Vilka limproblem ni har haha. Jag använder ett som heter Sotch Strong & Precise Glue som jag tycker är bra.

Igår hade vi en grym dag vad gäller planeringen, tror vi bockade av tre saker. Vi hittade kläder till m2b som blir kalasbra, handpenningen är lagd. Så hittade han ett par riktigt snygga skor som vi har tittat på innan i butiken där han hyrde kläderna. Så vi har lagt undan dem också. Sen var vi och kollade på vigselring och det blir en vanlig alliansring som jag har tittat på ända sen vi köpte förlovningsringarna. Jag var ju tvungen att prova lite solitärer också när jag hade chansen, men det passade inte alls med förlovningsringen som har sex stenar i par om två. Jag lägger upp bilder i mitt galleri så ni fattar. Sen hittade jag ett par ursnygga örhängen som jag tror hade passat grymt bra till klänningen. Men dom skulle få in mycket mer så jag ska gå dit i mars igen och kolla om dom har fått in nått.
    Sen gick vi till Ving, vi skulle ju beställa en resa till Toscana, men det slutade med att det blir en vecka till Madeira. Vi hade tittat lite på det innan och när vi kom in till Ving så sålde tjejen där in det så himla bra så det blir det istället.
    Hotellet var jättefint och ligger precis vid havet, vårt rum har havsutsikt också. Nu längtar man ju ännu mer till maj.

• Ananias

bluebride- hos oss har 30 av 70 svarat. Vi har också osa sent..men ännu senare..vi tg 18 april eller nåt...tycker inte det ska vara för tidigt heller..kanske svårt för folk att veta om de kan då!
    Tror det är så i allmänhet att många väntar in i sista sekund med att savar...dumt men ja är lite så själv...vet att ja ska gå emn lämnar definitvit svar när det närmar sig...
    det blir så med allt...det är så mycket som ska göras..så allt som kan skutas på skuts på=)

• Ananias

är lite snabb över tangentbordet=) ni får försöka tyda mina kråkor=)

• pettan

iih.. fick reda på att fyra personer än så länge har svarat(ja) till vår inbjudan! (förutom närmaste släkten) De fick inbjudnigarna i onsdags! Trodde inte de skulle vara så snabba!

• sköldis10

Tänkte på detta med kyrkobladet..Hur har ni gjort med de??

Finns det några program som man kan göra dem i??

Eller hur gjorde ni??

Svar på tråden MAJ 2010 del 4