• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Emsan o Davve

Grattis på din dag Snuttfia! Hoppas att den har varit härlig och Semla är..lyx! :)

Alla adresser skriva, påklistrade på kuverten och ska postas imorgon..whiii

• Ananias

Tror ja hittat låten ja o pappa ska g¨in till. Den är med Åsa jinder..hittar tyvärr inte exakt den versionen men den börjar med detta pianospel ( tills dess att hon börjar sjunga )

sedan fortsätter den med denna stil, fast lite långsammare

• Tattoo82

GRATTIS snuttfia!!

Jättefin i din klänning, martina! Och tack för svaret i min tråd.

Emsan - Spännande!

• Ananias

Äh skit..gick visst inte att länka..skit samma...

superfin klänning Martinaa

• Martinaa
    Tattoo82 skrev 2010-02-10 21:47:22 följande:
    GRATTIS snuttfia!!Jättefin i din klänning, martina! Och tack för svaret i min tråd. Emsan - Spännande!
    Jag läste din fråga i denna tråden igår, o glömde svara här. Men såg att du fått ett annat svar så jag var nog ute och cyklade ändå :P
    O tack tack förresten!

Emsan:
    Å va skoj! Har ni varit hemliga eller vet de flesta om att det kommer en inbjudan?
  • Tattoo82

Har hittat en slöja på nätet som jag funderar på att beställa men vet inte om jag törs om det blir helt olika i färg... En djungel med alla dessa vita nyanser!!

Jag letar också ring för fullt nu. Var först inne på titan, men det gick inte alls med förlovningsringarna. Så kollade vi lite på stål, så snygga till bra priser! Men de går ju inte att ändra storlek på om det skulle behövas... Så nu lutar det åt guld iaf! M2b börjar tveka om han vill ha en också. Jag ska ner och prova lite imorrn. Har lagt upp två i galleriet som jag tycker bäst om just nu! Får se om jag ändrat återigen efter imorrn.

Ska era män få en till ring?!

• Martinaa

Tattoo:
    Den första ringen (den med tre stenar i varsin stjärna) tittade jag först och blev så kär i, men tyvärr passade inte den så bra med min förlovningsring! Men den är jättefin!

• Tattoo82

Ja den är sååå fin! Varför passade det inte? Har du f-ringen som är på din pres-bild? Ser ut som det skulle kunna passa.
    Jag undrar om det blir snyggast med rött eller vitt guld till min f-ring?!

• snuttfia

Tack för alla gratulationer, vad söta ni är :)

Martinaa, supervacker klänning, den klär dig perfekt :) Vad kul att få se den! Mer sugen på att hoppa i min nu, kanske hinner jag imorgon fast jag är sjukt stressad... Har inte fått nån inbjudan vad jag sett, men har ingen reklam på brevlådan, kanske därför?

Tattoo, jag gillade ringen med stenar i ett band snett över, den var jättesöt! Men man måste nästan prova ihop med ringen för att se hur det ser ut till, jag valde nåt helt annat än jag tänkt för det var finast ihop... Min man vill inte ha nån ring, han har aldrig haft smycken och är lite besvärad av förlovningsrinen än, sitter och vrider och tar av och på den jämt...

• Martinaa

Tattoo:
    Ja, min bild föreställer våra f-ringar. Kruxet var att jag har ju stenar redan i den ringen, så man måste ju hitta en vigselring som liksom överglänser f-ringen utan att det blir för mycket. O just den ringen med tre stenar såg faktiskt lite mesig ut bredvid min förlovningsring, som innehåller fem små stenar :P

Snuttfia:
    Vi hoppas alla du hinner prova för vi vill ju seee!
    Nja, vi har också "ingen reklam tack" men detta var ett adresserat kuvert till oss båda. Men då är det nog för att jag har pratat med Caroli Församling ang präst. Men i alla fall så är mässan lördag den 13 mars kl 13-16 i Gustav Adolfskyrkan. Det är ingen inbjudan, utan mer ett informationsblad, så det är nog bara att dyka upp om du skulle vilja!

Gonatt på er!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4