Okej, nu kommer mitt "bla bla bla", hehe...
Just det där med ring är mitt stora "bekymmer" nu. Hur ska man nånsin kunna välja och bestämma sig?? Jag har en förlovningsring med stenar vilket inte gör det till det lättaste att hitta en passande vigselring...
Nu har jag lagt upp bilder på klänningen i galleriet. Jag får be om ursäkt för de smått hemska bilderna. Har frilagt dem i all hast och tagit bort bakgrunden och suddat ut mitt ansikte då jag stod osminkad och såg förj&¤%#& ut :P Men det är ju klänningen vi ska titta på och inte vår bokhylla eller hur jag ser ut när jag hemma ledig, haha, så hoppas det duger. Jag har förhoppningsvis lite snyggare bilder att bjuda på efter den 5 juni!
Nu gäller det bara att hitta snygga underkläder och ett par skor. Jag lade till lite på längden på klänningen för skor, och märkte nu att den var väldigt lång. Underkjolen var gigantisk!!! Ska se om jag kan dra ihop ringarna lite sen, men då kommer ju klänningen bli för lång är jag rädd, och den är nog inte så lätt att lägga upp, då klänningen har organza-tyg i ett lager över sig, och det kan man ju inte bara klippa av hur som helst. Måste ju fixas till en bra kant, men det kanske sömmerskor kan också??
När jag kom hem från jobbet idag såg jag att jag fått ett brev från Svenska Kyrkan. Det var en "inbjudan" till en bröllopsmässa i en stor kyrka i stan! Har du fått den också Snuttfia??
Det är väl lite enklare än de där riktiga stora mässorna, men jag är faktiskt ledig den lördagen så ska nog fråga min värdinna om hon vill hänga med. Kan ju va kul att kika lite på? :)