• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Bluebride

Tjejer, jag trodde bröllopet skulle gå i stöpet igår, vi har såna problem med huslånet så vi höll på att förlora huset, hoppas nu att gubben och jag kan fixa de tills bröllopet är över, sen blir vi nog tvugna att flytta, vi har inte råd att bo kvar här uppe, vi kommer flytta ner till småland till gubbens hemtrakter.

• majsan801

Bluebride ursäkta att jag lägger mig i men är bröllop det man ska prioritera om man har ekonomiska problem?? Gifta sig kan man väl göra när man har råd.

• Bluebride

det är så gott som klart med bröllopet, vill göra det först.

majsan801 skrev 2010-02-09 11:47:14 följande:
    Bluebride ursäkta att jag lägger mig i men är bröllop det man ska prioritera om man har ekonomiska problem?? Gifta sig kan man väl göra när man har råd.
  • Hannaibröllopstankar

Håller med Majsan. Vill ni tvunget gifta er nu så får ni kanske göra det i all enkelhet, viktigare att ha tak över huvudet.

Förlåt att jag kommenterar, men alla har vi olika synvinklar och detta är min!

• Bluebride

Nu är det så här att allt är fixat, vi har inte sparat något till bröllopet utan har tagit pengar där det behövs, vi har redan ett budget bröllop å hur vi än gör nu så får vi inte ihop några extra pengar. Att ställa in bröllopet ändrar ingenting, det tillkommer inga pengar på det viset.

• Ananias

bluebride- va tråkigt! Hopaps det löser sig! Och hoppas ni får lite raktioner på bröllopet snart=)

Tycker också det är lite trögt..men man kan ju inte förvänta sig att de svarar nu när man satt ett osa i april, det betyder ju att de får svara senast då=)
    hos oss har lite mer än 30 lämnat ja..o vi har bjudit runt 65 tror ja det va=)

• Ananias

var på stan beställde min ring idag..hade sånn tur att de hade 20 % på den just nu..tror det var alla schalins ringar...
    tips om någon är på G att beställa

• CiaLovesAndreas
    Ananias skrev 2010-02-09 12:43:16 följande:
    Tycker också det är lite trögt..men man kan ju inte förvänta sig att de svarar nu när man satt ett osa i april, det betyder ju att de får svara senast då=)hos oss har lite mer än 30 lämnat ja..o vi har bjudit runt 65 tror ja det va=)
    Nä, man kan väl inte det. Bara jag som vill veta allt nu Eller ialla fall få en reaktion.
  • Fröken Strössel

Cia - Coolt med limmo!

Vi fick hem de rispåsar jag beställt igår, de var superfina! Så såpbubblor med svart sidenband och rosa rispåsar blir det.

Har också köpt två stycken Lisbeth Dahl paraplyer, ett svart och ett vitt, som vi ska ha om det regnar och för att ta lite roliga bilder.

Mycket som börjar ordna upp sig!

• maj2010

Hittills är det 10 som har tackat ja och 2 som tackat nej, av totalt 71 inbjudna.

Vi ska på möte med festarrangören på lördag, det ska bli spännande! Förhoppningsvis får vi bra förslag på meny då, hade varit skönt att bestämma det i god tid. Det känns verkligen som om man bockar av saker på löpande band just nu

Svar på tråden MAJ 2010 del 4