• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Ananias

bluebride- ja det kan du

jag har nu lagt ut bilder på barnens kläder och hur vår "pärm" eller omslag ska se ut till festprogrammen ska se ut=) blev helnöjd=)

• EmMagnus

Åhh vad fin "pärmen" var!!! och barnens kläder så klart

Ananias skrev 2010-02-05 09:30:17 följande:
    bluebride- ja det kan dujag har nu lagt ut bilder på barnens kläder och hur vår "pärm" eller omslag ska se ut till festprogrammen ska se ut=) blev helnöjd=)
  • EmMagnus

Rapsbrud: Ja, det var ingen höjdare. Men det viktigaste är ju att det gick bra till slut, för alla.

• EmMagnus

Imorgon ska jag och tärnan, ev också m2b som inte har velat följa med innan men som nu verkar lite sugen, på bröllopsmässa här i Malmö. Ser verkligen fram emot det, även om det mesta är bokat och klart så är det ju några lösa trådar kvar att fixa.

• patrikoannika

I dag fick vi hindersprövnigen och det där andra pappret (hmm.. jag vet inte riktigt vad det är... - någon bevis av nåt slag..) efter bara några dagar. Riktigt snabbt jobbat av dem.

Och i dag firar jag och blivande mannen att vi varit ett par i exakt 10 år. Så lite "roligt" var det att efter exakt 10 år tillsammans, få papper på att vi får gifta oss. Häftigt!

• HelenaO

Wiiieee! Brukar inte vara så aktiv här i forumet men idag måste jag dela med mig av det senaste inom bröllopsplaneringen! Nu har vi bokat vår honeymoon och det ska bli så underbart! Längtar! Det blir verkligen vår drömresa utifrån den budget vi har :) Och om 2 veckor är det både tårtprovsmakning och inbjudningskort som skickas ut! Härligt att det börjar hända grejer! Det ändå trista vi råkat ut för hittils är strul med en brudtärna, som nu är "avskedad"... Ett jobbigt beslut att ta men känns skönt att slippa all ångest nu när det är gjort.

• Rapsbrud

patrikoannika: Grattis på 10-årsdagen!

HelenaO: Spännande! Vart går resan?

• HelenaO

Rapsbrud: Resan går till Thailand. Vi börjar med en vecka på Koh Samui, därefter en vecka på Koh Phangang och så avslutningsvis ytterliggare en veckan på Samui, fast en annan del av ön. Så totalt är vi borta 23 dagar. Vi åker den 16/6... på min fölsedag! Härligt!

• Martinaa

Håller med Rapsbrud, grattis till PatrikoAnnika och vart går resan HelenaO??

Hihi, de här två dagarna har varit sååå roliga! Pratade med några glada och överraskade vänner igår, idag kom det sms från ytterligare vänner. Jobbarkompisen hade missat inbjudan igår och såg den när hon var hemma på lunch och kom tillbaka till jobbet glittrande glad, hihi!
    Nu har jag avslöjat nyheten på bloggen och hintat om det på facebook, så nu är det verkligen officiellt!

• Tattoo82

helenao - Åh va härligt!! Vi har också börjat prata lite om Thailand men det känns lite kort att åka dit bara en vecka och vi vill nog inte lämna barnen längre än så...

Martina - Va kul!! Här har bara en hört av sig och en annan som skrev på fejjan att hon fått en bröllopsinbjudan som gjorde hennes dag. Hade hoppats på några fler "tack för inbjudan" eller nåt, men det var ju ingen överraskning så... Bara 6 personer som besökt hemsidan med.

Om nån har lust att tycka till om vår hemsida så får ni gärna inboxa mig så kan ni få adressen.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4