• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • jaao

Härligt Martina min klänning är försenad den,,,hmmm

Igår vid 16 postade vi inbjudningarna, just nu har vi fått 13 JA från överexalterade släktingar som gett upp hoppet för flera år sedan haha, kuuul Trodde inte så många skulle ringa eftersom jag har 30års fest på söndag och vi ses då.

• Roslagsbröllop 2010

Hej jag hoppar på här, ska också gifta mig i Maj den 8:e i Malsta kyrka utanför Norrtälje. Förlovade oss i julas så all planering får ske snabbt nu.

• CiaLovesAndreas

jao,
    Jösses vad fort era svarade!
    Av de som inte är självklara har vi hittills fått ett "ja" och ett "nej.

• Rapsbrud

jaao: Vad kul!! Ja, med att så många tackat ja redan alltså, inte att klänningen är försenad När var det tänkt att klänningen skulle komma förresten?

Roslagsbröllop 2010: Välkommen hit!! Ni har samma datum som jag och min blivande man, kul!

• Martinaa

Välkommen hit Roslagsbröllop 2010!! Lägger upp dig på listan under dagen nog.

Cia:
    Tråkigt med ett nej redan? Vad var deras anledning till det? Om man får fråga sånt...

• Hillena

Martinaa; wow vad snabbt, härligt att få hem klänningen och sen prova, prova och prova hehe!

Någon som ska på bröllopsmässan i malmö till helgen? Ska gå med 3 av mina vänner och det ska bli såå kul!

Det här med att skicka in ansökan om att ändra namn, var hittar man det? Jag trodde att det gick automatiskt...

• jaao

Ja, jag blev lite småchockad av de snabba svaren faktiskt men ja, de har ju tjatat i flear år och vi har alltid svarat att det aldrig kommer hända så

Klänningen skulle ha kommit förra veckan, den levereras till butiken så hon kanske bara glömt att ringa mig. Ska höra av mig lästa vecka och kolla läget hade jag tänkt.

Jag är lite nervös över att min blivande inte berättat för sina föräldrar att vi inte tar deras efternamn, det börjar bli dags (innan de får höra det på omvägar) Jag tror inte de blir så glada tyvärr... Vi har redan dissat bröllopsvalsen och alla deras lands traditioner (förutom under vigseln)

• bruden i skogen

Du kan lägga in mej på 22/5

Nu har jag beställt klänning efter egen design. Beställt ring också där design med hjälp av dottern och en väninna.
    Beställt skor.
    Så var det klart eller?
    Nej nej det finns ju massor kvar att göra

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Just den helgen hade de bokat upp redan förra året. Om jag nämner staden Göteborg kanske en del av er vet vad det rör sig om.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4