• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Megi

Vi gifter oss den 22 maj men OSA är 15 mars... De som vill och kan komma vet det nästan direkt och vi behöver ju längre tid på oss för att fixa det sista och då är antalet väldigt viktigt! Ska på ett bröllop 1 maj så då vill va att det mesta skall vara inköpt och beställt...så man slipper stressa...

• Martinaa

Rapsbrud:
    Åh börjar du nya jobbet imorgon?? LYCKA TILL!
    Ang inbjudningskort så kan det nog vara bra att börja nu. Ska ni göra egna eller köpa färdiga?

Vi satte 1 maj som OSA, men ska ju inte gifta mig förrän 5 juni Men jag hoppas vi får de flesta svaren på en gång eller inom de närmaste veckorna iaf.

Å nu längtar jag tills posten går ut imorgon och om det blir några reaktioner. Våra telefoner BORDE börja plinga lite tycker man!

• majsan801

Hmm jag var in på bianco och frågade och en annan skoaffär och de sa att cerise är inte vårens färg så de skulle de inte få in några. Därför börjar jag misströsta och köpte ett par vita för säkerhets skull. Jag måste hitta de rätta skorna snart så jag kan åka och lägga upp klänningen lite då den är för lång eller jag är snarare för kort haha.

snuttfia skrev 2010-02-03 21:19:45 följande:
    Enligt min källa har Zara (visst heter de så?) fått in ett par jättefina, men klacken var rätt hög på dem. Jag hittade supersöta skor när jag var in där tidigare men bara i lila och rött så nu hoppas jag att dessa är de jag letar Scorett skulle också ha med lägre klack. Kan eventuellt ha sett dem, hittade ett par häromdagen på en affär som jag inte minns vilken det var. Men de var inte riktigt rätt rosa för mig men jag satte upp dem på reservlistan... Sen sa en tjej i nån affär att de får in många nya skor nu när det börjar bli vår och i gladare färger också så ge inte upp. Det tänker inte jag göra iaf Det är ju inte så att det gör ont att gå i skoaffärerna, iaf inte för en skotok som jag
  • maj2010

Iiih, nu ska jag posta inbjudningskorten! Nu börjar det kännas som att vi faktiskt ska gifta oss om drygt tre månader...

• Tattoo82

La hälften av inbjudningskorten på lådan igår och ska lägga på resten nu idag! De flesta har väl skickat nu va? Späääänande!!

• Hannaibröllopstankar

Jag har med skickat mina inbjudningskort, satt osa hela 2 månader innan oc vi gifter oss den 29maj. Mest för att kunna planera bättre.

Ett skotips är pernillasbrudbutik.se där du kan skräddasy din egen sko i valfri färg, klack, överdel till en väldigt bra peng. Kolla in där!

• maj2010

Vi gifter oss 15 maj och har osa 31 mars. Jag hoppas och tror att de flesta kommer att svara snabbt. Ska bli kul att se hur många som kommer. Den slutgiltiga gästlistan blev på 71 personer. Av dem skulle jag tippa att max 65 dyker upp. Åh, jag vill veta nuuu...

• Martinaa

När delas posten ut?? Sitter som på nålar och väntar på att reaktionerna ska börja komma... Det här var den längsta förmiddag jag nånsin varit med om. För det brukar väl bara ta en dag att skicka ett vanligt brev? Eller ska man räkna med två dagar? Gååå klocka gååååå!

• Martinaa

Wiiiii!
    Nu kom första samtalet! Mina kära barndomsvän blev först! Hennes sambo hade kommit hem tidigare och ringt henne på jobbet och frågade om hon visste nånting. Min vän hade varit alldeles frågande, men till slut listat ut vad det gällde och ringde till mig och var jätteglad! Hihihihi! Sååå roligt!

Nu ska jag iväg och simma så kommer inte kunna ta emot samtal på några timmar... :P

• snuttfia

Sambon glömde sin mobil hemma, kl 11.30 ringde hans mamma till den, jag gissar att hon hämtat posten då Fast jag var nästan ute med påbylsade ungar och hundar så jag orkade inte svara...

Martinaa skrev 2010-02-04 13:45:55 följande:
    När delas posten ut?? Sitter som på nålar och väntar på att reaktionerna ska börja komma... Det här var den längsta förmiddag jag nånsin varit med om. För det brukar väl bara ta en dag att skicka ett vanligt brev? Eller ska man räkna med två dagar? Gååå klocka gååååå!
Svar på tråden MAJ 2010 del 4