• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Rapsbrud

Bluebride: Tack så mycket!

Passar också på att hälsa DooDoo & affepaffe välkomna hit.

Idag hämtade vi min ring... Blev nästan nervös när vi stod i affären och väntade! Som tur var är den lika fin som jag hoppades att den skulle vara, satt som en smäck på fingret också. Insåg dock att förlovningsringen verkligen behöver lämnas in på rodinering, men vi väntar någon månad till med det. Längtar ju inte mindre till maj nu om man säger så...

• Bluebride

välkommen hit

affepaffe skrev 2010-01-31 16:10:46 följande:
    Jag vill oxå gärna vara med! Vi gifter oss oxå den 15 maj och har en hel del kvar att fixa!
  • Fröken Strössel

Nu är det februari! Alltså bara tre månader kvar för vissa

Tiden går fantastiskt fort måste jag säga!

Välkomna hit DooDoo & affepaffe!

• SmUrftUsS
    Rapsbrud skrev 2010-01-29 16:09:45 följande:
    SmUrftUsS: Välkommen hit! Vilket datum är det dags för er?
    Vi bestämde oss för 22/5 då jag fyller år 22/4 och min blivande man fyller 22/7 tyckte det var lite en rolig grej. Har ju dock upptäckt så här efteråt att inte bara är det pingst och många många andra gifter sig den dagen utan det är även gbg-varvet vilket gör att hotellen verkar vara fullbokade =(
    Men det verkar som om det kommer att gå bra ändå =)Något hotell måste ju ha kvar någon svit eller liknande...
  • Hannaibröllopstankar

Hahaha, coolt Patrikoannika. Blev det några ringar?

• CiaLovesAndreas

patrikoannika,
    Skoj att ni kom med i tidningen!

Idag ska m2b skriva ut hindersprövningen

• jaao

NU har jag äntligen hunnit göra inbjudningskorten
    Tackvare min bästa vän och mamma blev de riktigt fina!
    Nu ska de bara postas, sen blir det hålla tummarna för att
    posten jobbar fort så alla hinner få inbjudningarna innan mitt 30års kalas på söndag!

Har varit hos floristen och pratat blommor också, det blir pioner *älska* Det var mormors älsklingsblommor så nu känns det som om hon får vara med på ett hörn även om hon har varit död i några år nu.

BH:n som var poppis för brudar på lindex var av märket Ella M, minns inte vad modellen hette dock men den är av siden med blommönster på...(som alla andra då haha)

• CiaLovesAndreas

Vad tror ni om att gå ut till Curly Sue - Takida?

Nu har vi även fått vårt första "nej". Inte lika skoj som att få ett "ja".

Svar på tråden MAJ 2010 del 4