Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Lanovia: Japp...det var en supertrött Ballabus. Hon brukar ju bara powernappa...30-45 min...kan hända att hon sover 3 h lunch...har hänt 2 ggr o då har jag varit ute o gått.
    Men hon slocknade vid 19......o sen halvvaknade hon vid 21 o ville ha 175 ml mat till....sen sov hon till 8.30 idag....annars brukar hon somna först vid 22.

Hahahaha ja akta dig för vad du önskar dig! Spillevinken verkar väldigt telepatisk o utför alla dina önskningar verkar det som!
    Eg är det bara bra...för det gör att man verkligen bara vill ha ut dem på slutet!

Nu ska jag rota fram cervera-kassen o kolla märket på sänghimmeln....

på er alla

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:10:38 följande:

Ingis och Hvidis vart köper man dessa stödstrumpor som ni pratar er så varma om?
    Apoteket köpte jag mina...men det ska visst finnas lite piffiga att köpa på nätet...har sett en annons en gång i tiden...men ja...

Köp ett par o känn efter hur du trivs med det....jag har 3 par som tvättas frekvent!
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg: Gräl är tråkigt...men luften behöver ränsas ibland...o det är bättre att få ut det än att bära det inom sig...som vissa här i tråden gör....ingen nämnd o ingen glömd!

• ingenjörsbruden

Lanovia: Hihihihi sicken busig spillevink som kör hela havet stormar under möte! *hjärtar spillevinken*

O ja...var är Bruttan o Sonja?

Ninnis: Verkar som helgen var riktigt rolig! Attans att det inte blev hundträning!

O nästa gång får Ninnis, fru Bygg, Ankis o EA osså pallra sig fram för BT-mys! Blir garanterat en massa "kackel" då misstänker jag

Ska visa sänghimmeln för maken ikväll....*gulp* Hihihihi men den var inte så dyr...så det blir nog godkänt!

Nä nu ska jag hoppa upp i soffan......Ghost Wisperer...

O förresten....nu hänger adventsstjärnan uppe! *glad*

• ingenjörsbruden

Först o främst till Blommis som hunnit med massor!
    O bankmöten...blir snurrig bara jag tänker på det!

Ang barskåpet....jag är nog lite knas...men jag ääääälskar Gin o Tonic....så gin hade jag saknat!

Oups...nu vaknade busan...

till er alla

• ingenjörsbruden

Hej söta tjejer!

Hinner knappt med er...

flyttpackning är påbörjad så jag o Ballabus har att göra!

Blommis, va läskigt med håravfall....har hört att det kan bero på stress eller hormoner.... *kramar om*
    Skönt att din AF-kontakt tyckte att du skulle få lov att landa!

Vi skickar massor av till alla goa brudar!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...