I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
*kramar Villemoa mera*
*kramar Villemoa mera*
Lanovia: Japp...det var en supertrött Ballabus. Hon brukar ju bara powernappa...30-45 min...kan hända att hon sover 3 h lunch...har hänt 2 ggr o då har jag varit ute o gått.
Men hon slocknade vid 19......o sen halvvaknade hon vid 21 o ville ha 175 ml mat till....sen sov hon till 8.30 idag....annars brukar hon somna först vid 22.
Hahahaha ja akta dig för vad du önskar dig! Spillevinken verkar väldigt telepatisk o utför alla dina önskningar verkar det som!
Eg är det bara bra...för det gör att man verkligen bara vill ha ut dem på slutet!
Nu ska jag rota fram cervera-kassen o kolla märket på sänghimmeln....
på er alla
Hur är det med Blommis idag?! Förkylningen putsväck?
*kramar om*
Victoria's Design House Skanör var märket på sänghimmeln...men har inte lyckats hitta dem på nätet...skumt.
Jag är här en pyttestund nu!
lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:10:38 följande:
Fru Bygg: Gräl är tråkigt...men luften behöver ränsas ibland...o det är bättre att få ut det än att bära det inom sig...som vissa här i tråden gör....ingen nämnd o ingen glömd!
Lanovia: Hihihihi sicken busig spillevink som kör hela havet stormar under möte! *hjärtar spillevinken*
O ja...var är Bruttan o Sonja?
Ninnis: Verkar som helgen var riktigt rolig! Attans att det inte blev hundträning!
O nästa gång får Ninnis, fru Bygg, Ankis o EA osså pallra sig fram för BT-mys! Blir garanterat en massa "kackel" då misstänker jag
Ska visa sänghimmeln för maken ikväll....*gulp* Hihihihi men den var inte så dyr...så det blir nog godkänt!
Nä nu ska jag hoppa upp i soffan......Ghost Wisperer...
O förresten....nu hänger adventsstjärnan uppe! *glad*
Först o främst till Blommis som hunnit med massor!
O bankmöten...blir snurrig bara jag tänker på det!
Ang barskåpet....jag är nog lite knas...men jag ääääälskar Gin o Tonic....så gin hade jag saknat!
Oups...nu vaknade busan...
till er alla
Hej söta tjejer!
Hinner knappt med er...
flyttpackning är påbörjad så jag o Ballabus har att göra!
Blommis, va läskigt med håravfall....har hört att det kan bero på stress eller hormoner.... *kramar om*
Skönt att din AF-kontakt tyckte att du skulle få lov att landa!
Vi skickar massor av till alla goa brudar!