Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Leksi: Inget vidare med fler arbetstimmar....

EA: Naprapat-behandling är läskigt...men brukar kännas skönt efteråt.

Villemoa: Är spikmatta skönt? Lovar att hålla tummen för fabriksuppstarten!

Ninnis: Billig massage på jobbet....så härligt....borde alla få! Även hemmafruar!

Daa: Hoppas du kunnat sova bättre!

Har jag svårt att somna så brukar jag fösöka visualisera massage....funkar för mig...

• ingenjörsbruden

Inte konstigt jag snubblade idag....när Hvidis tits räcker t ryssland.... *hoppar jämfota över titsen i stil m Grevinnan o Betjänten*
  • ingenjörsbruden

Ankan: Härligt m hjärtljud! Förstår att du är orolig! Hoppas det bara var utrustningen som spöka!

Lanovia: Bra Bm kollar upp blodtryck o huvudvärken.

Blommis: Härligt m fotbolls-succé!

Bruttan: TRor det var du....Sophögen på fraggelberget!!! YHon e klok hon!!!

Har haft det mysigt m mamma här.
    Jag åkte o shoppade, byxor t mig, kläder t busan, framkallade foton...allt på 2h!! Mkt nöjd! O hemma så hann mamma dammsuga o dränk alla orkideerna!
    Ikväll är maken på julbord....

Skickar stora t er alla....

• ingenjörsbruden

Bruttan: Jag bara ääääälskar sopberget på fraggelberget!!!! *nostalgisk*
    O vilken dotter!!!! Kan hon månne snacka lite m min systerdotter/guddotter?! Hade varit behövligt!
    Stolt e det minsta du ska vara!!
    *fniss* enarmades förbund

Just det...Sonja, dina döttrar var ju helt underbara!!
    Körsång eller bara sjunga är bra för själen tror jag!

nu e maken på väg hem! Han längtade massor efter sina tjejer!

Nattinatti

• ingenjörsbruden

Oj Hvidis...svåra funderingar....impad att du klarar fundera så mkt...mer än va min hjärna klarar just nu......o jag ammar inte längre! Men viktiga saker....du passar så bra m folk...du e så lätt att prata med o jag kan tänka mig att du har lätt för att prata med alla olika sorters människor....även om hundbajstrampandeBratz inte står så högt i kurs...

Mysigt m adventsstök, Ankan. Vill osså köpa nya adv,stjärnor mm...men det får bli mellandagsshopping OM det shoppas i år.

Blommis: Jag orkade osså läsa! Liiite skumt inlägg...tullat på starkglöggen? Låter som super go mat!
    Det är lättare att städa hos andra....lättare att se...hemmablind.Hoppas ni har det riktigt mysigt!

Bruttan: härligt m tjejkväll...synd att maken är svårväckt...

Vi var på kalas igår...kul o komma ut o träffa väninnorna m resp. började dock storböla o skrämma slag på både maken o en av väninnorna......känner att jag inte hinner m katten....o funderar starkt på att lämna honom t ngn...helst som vi känner o kan besöka.
    Om jag inte hinner m katten nu när Busan sover förhållandevis mkt...så kommer jag inte att ha mer tid sen.....o han mår inte bra....är väldigt kelen...understimulerad som han är så äter han skräp...hårstrån, trådar, blomblad...ja allt han hittar.....känns inte bra.....även om han har kattgräs.

• ingenjörsbruden

Morrn morrn!

Lanovia: Asså din svärmor.....hon är en SVÅRmor......*morrar* Men skönt att ni kunde göra en kollektiv avkräkning i bilen på era föräldrar...o ja...man älskar sina föräldrar....men ibland blir det för mkt.
    Hahahaha ja du....vänta bara...du kommer att bli impad på hur bebisen kan "plåga" sin mamma....men guuu så jobbigt det är o varken kunna stå eller sitta....skönt spillevinken har ändrat läge lite....kanske har börjat sin färd neråt...fixerad kanske?
    Så härligt med massage!

Bruttan: härligt med julfint o pyntat....o häääääääääärligt att höra att maken inte var svårväckt på morgonen!
    Hahaha....ja Ballabus kommer nog att kunna sysselsätta den stackarn...hahhaha hon spanar redan efter honom!

I huset får han mer utrymme...men han är superkelig o jättesocial...går gärna o pratar med en.... måste vara jag som påverkar varelserna i min omgivning...Busan pratar med filten o katten pratar med mig...hahahahhaa

Ninnis: Vilken helg! Låter dock mysigt med konsert på tu man hand o middag.....låter som att lillsyrran höll högt tempo med sina väninnor....Hotelldate är ju mumma för själen!

EA: Va gulligt av maken din som frågade massören på jobbet! Hoppas du får mkt välgörande massage för din rygg!

Ankan: Hahahha ja det är bra att gå till jobbet o få vila upp sig ibland! Hur går det med makens jobbplaner?

I går skickade jag maken i säng 20.20...han hade nog feber o var väldigt sliten....fick vacc på morgonen o sen jobbade han på huset resten av dagen....

Ni som målat om hemma....har ni valt någon ljus beige/brun nyans som ni är nöjda med?
    Vi har tänkt att ha jordtoner i huset....ljustbeige...kanske någon mörkare brun som fondvägg...ja...ni fattar.....
    Men om ni har NCS-kod eller namn så tar jag tacksamt emot!

I morgon kommer min mamma o myser med Busan! Så jag kommer nog att vara mer frånvarande än vanligt i morgon!

KRAAAAAAM!

• ingenjörsbruden

*studsar snabbt som tusan in o kastar slängkyssar*

Skickar ett grattis på namnsdagen till en söt tjej här i tråden....

Lanovia: Härligt att du får så bra hjälp av samtalen! O de där sprallarningarna....det är inte lätt...har kommer att få desto mer sparkar sen ska du se!

Hinner knappt läsa inläggen....men jag tänker massor på er alla, visslar, håller tummen o står m huvudet i sanden.....

BAMSESTORA PUSSAR från Busan o mig!

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

Vi lever! Har fullt upp med husfix.....inköpslistor på möbler, gardrobsinredning, kulörbestämning t huset o ja....Bellabus håller mig sysselsatt OSSÅ!
    Vill inte sova ordentligt på dagen...bara småsnuttar....så det hinns inte med så mkt här hemma!

Tänker massor på er alla!!!!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

• ingenjörsbruden

Det spammas flitigt ser jag!

Lanovia: Nu börjar jag bli orolig....du ska nog se till o trappa ner redan nu....inte bra att pressa din kropp nu...speciellt inte om den skriker efter vila!!
    Sista tiden är tung...men den som väntar på ngt gott eller hur?!

nu gastar Bella....snart tillbax hoppas jag....

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...