Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hahahaha det där kan man ju tolka som att jag uppmuntrar Ninnis till att vara våldsam.... hihihihi

Ville bara :a på henne för att hon är så go!

• ingenjörsbruden

Snart kan du komma o hälsa på hemma hos mig, Ninnis!!
    Utan att behöva stå kvar i ett hörn pga alla flyttkartonger, barnvagn o div barnsaker som tar upp all ledig yta i lgh....

• ingenjörsbruden

Mina gåstavar hoppade ner från kroken igår när jag städade....funderade osså på att likvidera stavarna.....borde vara intressant att köra dem i en grenfräs..... *moahahahhahaa*

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:58:08 följande:
    JAAAAAAAAAA! Jag vill komma och hälsa på! Jag står gärna i hörnet, om det behövs
    Vi kan leka hela havet stormar om du vill!!!

*hopp hopp...svingar i gardinen....landar på en flyttkartong....*
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:58:08 följande:
    JAAAAAAAAAA! Jag vill komma och hälsa på! Jag står gärna i hörnet, om det behövs
    Du får hjärtans gärna komma NÄR som...*abstinens på social kontakt....darrar lite i hela kroppen*.....utom på lördag fm-lunch...för då ska jag putsa fönsterna i huset!! !!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 16:01:39 följande:
    Brukar de inte ha öppet längre på torsdagar, EA?
    Hmm.. ja det brukar de väl....men det är ju iofs många som tar ut klämdagar nu i denna veckan....
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2010-01-07 16:02:49 följande:
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:53:22 följande:
    Faaaaan!Näe, känns bara fånigt. Kanske borde testa ditt andra tips. Måste leta reda på nån kartong jag kan sparka sönder. Vi har ett talesätt på jobbet (har jag nämnt det tidigare?): "Slå ihjäl mig!"
    Gör en riktigt stor snögubbe o sparka sen sönder o samman den...men var noga så att det inte finns några barnfamiljer i närheten....de KAN bli rädda o ringa efter plåsterbilen.... *KRAMAR om o börjar rulla snöklot att massakrera*
  • ingenjörsbruden

EA&MJ skrev 2010-01-07 16:03:48 följande:

Ninnis-jo kanske, får hoppas på det....Ingis-det är bara att säga till om du vill ha besök, klättrar snart på väggarna i min ensamhet
    Babsolut!! Man får komma en o en o hälsa på när vi bor i lgh....men SEN.....Tänkte ha en lite BT-fika i huset ....
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 16:05:59 följande:
    Oh, ska du putsa fönster, Ingis?! Då håller jag mig undan
    hahaha ja sist jag gjorde det så satte ju förlossningen igång...dagen efter iofs...
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2010-01-07 16:06:15 följande:
    Fast nu kom maken hem. Ska ägna en stund åt att låta ögonen vila på de himmelskt vackra dragen (nåja, han ser rätt gullig ut ). Synd bara att dragen har något sorgset över sig nu för tiden...Uh-oh, gråtattack...
    *kramar......MASSOR*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...