Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ninnnis skrev 2009-12-03 12:27:57 följande:
    Jag var ju hemma och lekte med gudsonen igår. Han pratar tydligen om mig väldigt ofta när jag inte är där, och det var så klart jag som skulle duscha honom, ta på pyamas, läsa saga, natta honom osv. När han ropade från badrummet och hans mamma kom in i badrummet sa han "Du är inte *Ninnis*!" Imorse hade han tydligen kommit ut med täcket under armen och det första han sa var "Var är *Ninnis*?"
    naaaaaaaaaaaaaaaaaw *smälter*
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-12-03 12:28:54 följande:
    *jag träffade en brylling där, han stod i en trumpetaffär. Nikotikotintiralla nikotikotintiralla nikotikotintiralla och jag*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-12-03 12:57:43 följande:
    ja, det får man säga! klarar dock max 5 dagar i taget just nu, det blir så intensivt!
    Tycker 4 h är mer än nog för min del av släkten...alltså min sida....speciellt pappa...men har han en bra dag så går det jättebra o är väldigt trevligt! Fel dag så vill man bara "stänga" av honom....phuu...ser inte riktigt fram emot Ballabus´s dop...hade ju utbrott på pappa i aug när han tyckte att han hade rätt att säga till mig vilka jag INTE skulle bjuda.....suck...
    Nåja...var sak har sin tid.... ...nu tar vi julklappar, julen, flyttpackning o flytten först....SEN tar vi dopet!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-12-03 14:21:16 följande:
    Heej ingis! Tid för en mamma träff snart tycker jag! Måste rusa, har tid hos barnmorskan om 40 min! Tur lilla e sover i vagnen redan! Kraam!
    *vinkevink*

Japp! Supersugen på att åka o träffa er med! E ni sugna på invasion på söndag?

*kastar slängpuss från Ballabuss till E*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-12-03 11:41:18 följande:
    Hej hej Daa -och alla andra såklart!Jag känner mig lite bättre nu, efter att ha maratonsovit i förmiddag. Tänkte få mig lite kaffe och ta en dusch nu också, så kanske det känns riktigt mänskligt att bo i min kropp snart för den arma själen...
    Hoppas du mår bättre nu...maratonsömn e bra!

*lägger en gossig filt om blommis o serverar henne ingefärs-te o pepparkakor*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...