• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Det blir svenska fjällen i år. Det har varit likadant för oss att vi har pratat om det varje gång vi har sett reklamen. Till slut insåg vi att det var lika bra att boka

• Sonja68

Blomman; så tålmodigt av dig. Jag hade svimmat vid andra försöket... Hoppas att det där hormonärde inte är allför högt ♥.

Lanovia: Kloka ord det där om att maken inte kan hjälpa dig att bära Spillevinken. Bra att tänka på när man blir frustrerad över att inte få hjälpa till att lyfta, bära och renovera.

Ninnis: liiiiite avens på dig som fått rida pålle *drömmer om en sammetsmule att pussa på och en hästman som fladdrar när jag galopperar fram... och flyger över ett hinder*

• Sonja68

Ninnis; svenska fjällen, det råkar händelsevis inte vara Norrbottensfjällen? *hoppas*

• Sonja68

Vi ska till MOskva över nyår, två veckor, så det blir ingen fjällresa för oss i år. Moskva=en av världens dyraste städer.
    Men vi ska nog iväg till en lite mindre anläggning här i norr med ett gäng kompisar, i februari. Hyra stor stuga och mysa.
    Hoppas det blir av.

• Ninnnis

Sonja, jag stod faktiskt en stund i boxen med näsan mot hästen igår och bara andades in doften... Som balsam för själen!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-11-17 07:44:36 följande:
    Makan? Maken, menar jag...
    Hahahah har du en Bitch!

Moahahahahaha...kunde inte låta blir....föööörlauåt!
  • ingenjörsbruden

Blommis: Vilken dag ni hade! O vi busade runder rätt friskt här osså...hehehehehe! Kul att lampan o mattan blev bra o att sambon din OSSÅ tyckte det!
    Skönt att läkaren verkar bra för ja...det finns ju svintotanter i denna branch.
    Jäkla tur att du inte är spruträdd när det behövs sånt grävande.
    När får ni reda på resultatet av blodprovet?

• ingenjörsbruden

Vi ska ev till Sälen nästa år...svågern o svägerskan har bokat stuga o svärisarna ska följa med. Men vi är lite i valet o kvalet om vi ska åka....har ju en del utgifter nu m nytt hus osv.
    Älskar att åka skidor men med liten busa så blir det längd på sin höjd.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...